vakantie welke oefeningen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vakantie welke oefeningen

straks terug vakantie.
    welke oefeningen kan je doen als je niet naar gym kan.
    dit jaar is er geen gym aan het hotel waar ik op vakantie ga.

Bodyweight squats, pushups, pull ups, glute hamraises (als je een goed zwaar bed hebt), sprints en flink zwemmen uiteraard.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ja, ik ga morgen ook op vakantie en kan ook 2 weken niet trainen, echt verrot, maar inderdaad zwemmen, en push ups doen is wel goed.

(trouwens hier nog een nieuwe foto van mij, omdat jullie het niet geloofde dat het echt is)

Comment

Haha, jullie 2 weken ik 2 maanden dus niet zeuren. 2 weken is tevens goed na die 2 weken kan je weer hard pompen
        Wat ben ik een spetter

Comment

Originally posted by karlfabel View Post
          straks terug vakantie.
          welke oefeningen kan je doen als je niet naar gym kan.
          dit jaar is er geen gym aan het hotel waar ik op vakantie ga.
          Optrekken, Push Ups, Met een rug zak ofzo van 20 kg en duur training met je benen ik weet de oefening naam niet meer :P en je kan buikspier oefeningen doen
          Wat ben ik een spetter

Comment

Lekker weekje rust nemen
            Who's the Chef

Comment

ik neem van mijn gewichten de lange stok van bench drukken mee en die hang ik op kan je optrekken en voor buikspieren benen naar voren.
              dan opdrukken, en buikspier oefeningen.

ik de eerste week in juli 1week weg met vader
              2de en 3de week met mijn moeder
              en 4de week met mijn vader weer
              Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Sodaar View Post
                Ja, ik ga morgen ook op vakantie en kan ook 2 weken niet trainen, echt verrot, maar inderdaad zwemmen, en push ups doen is wel goed.

(trouwens hier nog een nieuwe foto van mij, omdat jullie het niet geloofde dat het echt is)
                Op zich een goeie foto, en mijn excuses bij deze. Je lichaam is weldegenlijk echt.
                Maar waarom hou je je hand voor je mond? Moest je een boer laten of zo?
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Of een week veel sex Geheid dat je dan je aan het verbranden bent.

Anders idd push ups.. buikspier oefeningen.. squaten.. enz..
                  1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!

Comment

Originally posted by Bonobo30 View Post
                    Of een week veel sex Geheid dat je dan je aan het verbranden bent.

Anders idd push ups.. buikspier oefeningen.. squaten.. enz..
                    Waar slaat deze post nou ineens op? Waar is dit een reply op??

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      Op zich een goeie foto, en mijn excuses bij deze. Je lichaam is weldegenlijk echt.
                      Maar waarom hou je je hand voor je mond? Moest je een boer laten of zo?
                      ja die gozer ziet er goed uit zoals ik het zie, puur natuur dat kan je zien.
                      die foto........lijkt wel of die verlegen een sexfilm ziet.

Comment

Originally posted by leipe ouwe View Post
                        ja die gozer ziet er goed uit zoals ik het zie, puur natuur dat kan je zien.
                        die foto........lijkt wel of die verlegen een sexfilm ziet.
                        O ja nu je het zegt..het is net of hij denkt: "Hemeltjelief! Is zoiets mogenlijk?"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X