ik geef de voorkeur aan dumbells,in plaats van toestellen,omdat je met losse gewichten je eventuele zwakkere lichaams helft net zo zwaar belast,waardoor je achterstand minder wordt.
Meest gebruikte trainingstoestellen.
Collapse
X
-
Dumbells zijn in principe beter, maar vertrouw ze niet zo goed. Als je echt gaat tot je spieren falen zit het risico er in dat je de controle verliest en dus makkelijk kwetsuren oploopt.
Gebruik zelf combinatie van dumbells en toestellen.-Feel free... Or die trying-
-A women's breasts are a journey, her feet are the destination-
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Little Bear @ Aug. 12 2003,20:10)]Dumbells zijn in principe beter, maar vertrouw ze niet zo goed.
Ik gebruik altijd losse gewichten afgezien veel beenoefeningen.
Meestal eindig ik met een isolatie-oefening op een aparaat.
Kabels gebruik ik eigenlijk veel, ik denk dat je daar veel voordeel mee kan doen.
Zeker met bepaalde oefeningen voor triceps, rug en borst.
Mogen jullie raden welke oefeningen
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Aug. 12 2003,21:56)]En dat bevalt wel of niet?
Greets...
Maar gaat zeker de goede kant op... Denk ik.
Comment
-
Vertrouw ze allebei wel. Maar het blijft los gewicht zonder enige zekerheid. Zolang je niet over de grens gaat, of je traint met een partner is er geen probleem. Maar als je spieren 'uitvallen' zonder partner in de buurt wil een gewricht al wel eens omslaan. Heb het meer dan eens gezien dat een schouder naar achter sloeg, uit de kom, of een ellenboog ineens zijwaarts plooide terwijl die normaal alleen voor en achterwaarts kan.
Dumbells hebben zeker hun charmes, zou ze niet uit mijn training willen laten vallen. Maar in sommige gevallen grijp ik toch naar toestellen.-Feel free... Or die trying-
-A women's breasts are a journey, her feet are the destination-
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Purple @ Aug. 12 2003,23:38)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Aug. 12 2003,21:56)]En dat bevalt wel of niet?
Greets...
Maar gaat zeker de goede kant op... Denk ik.
In het begin is het wennen maar het werkt veel beter.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] ]ik heb nog nooit machines gebruikt altijd dumbels en barbell
Ik gebruik zelf bijna nooit machines maar ook altijd losse dumbells op benen na
Wat L.Bear zegt is wel waar soms als je opeens niet meer verder kan kan een dumbell gevaar op leveren. V.B bij incline dumbellpress, ben je echt kapot dan is het wel eens moeilijk om dat gewicht nog in je handen te houden en rustig te laten zakken zonder ellende.
Grtzzzz AxDUM SPIRI SPERO
WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
2 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -