Wat is jouw top met BOR

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Als je echt een natural bent met zulke stats ben ik voortaan je grootste fan...
    Je bent de 1e
    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

pix? ;]
      Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

@ qbane

Daar ben ik ook behoorlijk benieuwd naar...
        Geniet, en drink met maten!

Comment

vorige week 150 kg 5keer niet super netjes
          Maar volledig netjes 130kg minimaal 5 keer dan is geen probleem.

Meteen daarna deadlift tot 190 kilo gedaan.
          eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by dino21 View Post
            vorige week 150 kg 5keer niet super netjes
            Maar volledig netjes 130kg minimaal 5 keer dan is geen probleem.

Meteen daarna deadlift tot 190 kilo gedaan.
            Bruut.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              @ qbane

Daar ben ik ook behoorlijk benieuwd naar...
              In andere topic op deze sectie staat er een link van z'n vids, maar pix zou ook wel nice zijn , flex plx ;]
              Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Die video heb ik gezien. Dat was echt een schijtvideo waar ik niet van onder de indruk was. Ik wil goeie foto's zien van deze brute boer

Comment

Niej hatuh!, op dbb staan wel foto's, heb daar dezelfde gebr.naam als hier. Alleen niet zulke recente.
                  In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

vind ik erg netjes 5x130 :O
                    zelf zeg ik maar nix
                    zou wel is foto's willen zien van je (recent)
                    Calisthenics / Street workout

Comment

iemand bij mij op de gym pakt ook rond de 130 a 150
                      en heeft een beest achtig lichaam
                      groot groot

dus ben benieuwt naar jou

Comment

je hoeft echt niet zo heel groot te zijn voor die gewichten te pakken.
                        De een is sterker inze borst en de ander in ze rug. Ik ben ook niet zo groot en pak ook die gewichten.
                        Ik kan bv maar bankdrukken 130 max metm veel moeite en setje van 100 a 110 8 keer terwijl meeste een stuk sterker zijn met bankdrukken dan mij.

Comment

Uhm...MAAR 130 kg bankdrukken? Dat is al heel erg veel vergeleken bij wat de meeste mensen bankdrukken hoor. De meesten drukken nog geeneens 100 kg! Maar wie weet train jij samen met Conan the Barbarian en zijn stam? Dan zou ik het begrijpen

Comment

Ik train niet samen met conan maar wel met veel sterke jongens waar ik toch wel bijna het minst topt met drukken.
                            Daarnaast doe ik wel het meeste herhalingen met eigen lichaamsgewicht want dat red ik 23 keer met 90 kilo.
                            Maar meeste zitten met hun top toch boven de 150.
                            En ik vind 130 1 keer inderdaad niet zo heel veel vergeleken met wat ik weeg en 7 trainingsjaren.

Comment

Bankdrukken en opdrukken zijn wel twee totaal verschillende oefeningen ook al zijn ze voor dezelfde spiergroep.
                              Ik vind het een behoorlijke prestatie om zoveel te bankdrukken...ik kan het (nog) niet.

Comment

meestal doe ik deze oefening met dumbells, max 34kg (hoger hebben ze niet) en dan setjes van 8 reps

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X