Wat is jouw top met BOR

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heel even off topic, maar wat is BOR?
    1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!

Comment

bent over row
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Bonobo30 View Post
        Heel even off topic, maar wat is BOR?
        hehe dat vroeg ik me ook al af

maar ik pak dumbell 50 want zwaarder gaat niet
        en met stang 90 8x

Comment

Ow ok in dat geval. 8x 60 kg 4 sets. het zwaarst heb ik nog niet echt geprobeerd. ook maar eens proberen
          1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!

Comment

7x90
            160kg squat
            225kg deadlift
            130kg benchpress

Comment

Originally posted by Kevf View Post
              wtf...hoe kan je dan met deze oefening zo'n bruut gewicht pakken?.
              Heb in het verleden (paar jaar terug ook nog even getrained..) eigenlijk nooit borst getrained en voornamelijk geconcentreerd op rug en armen..Stom stom, maar toen gaf ik niks om borst, ik kon er niks mee, het wilde maar niet lukken, dus compleet verwaarloosd.

Heb toen ik een paar maanden geleden weer begon na 4 jaar mezelf zowa moeten dwingen om borst regelmatig te trainen zonder te slacken.
              Tegenwoordig gaat het wel, maar borst blijft in verhouding gewoon achter..komt wel goed (hoop ik )
              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Zet er dan ook gelijk bij hoe strict Zelf 2 weken terug zoiets 5x130 gepakt, doe BOR niet vaak en als ik hem doe licht cheated.
                In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                  Zet er dan ook gelijk bij hoe strict Zelf 2 weken terug zoiets 5x130 gepakt, doe BOR niet vaak en als ik hem doe licht cheated.
                  130 kilo?? Dat is heel zwaar! Hoe veel reps kun je correct uitvoeren als ik vragen mag? Ik neem dan dat je bij zo'n gewicht toch heel wat moet cheaten.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Tm. 110 kan ik nu strikt uitvoeren, pak ook vaak 90-100kg en dan gewoon herhalingen maken. Als ik hem als eerste oefening doe pak ik hem wel zwaar. Cheaten valt echt mee, je moet wel de snelheid in de beweging houden, kan geen 2 sec. omhoog en 2 sec. omlaag elke herhaling, maar zie daar ook niet veel nut in bij zo'n soort oefening.
                    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Hier ben ik niet sterk in 50kg 6x

Adon1s 130kg
                      Wat zijn je states??
                      Zag dat je pas 21 bent

Grz
                      Wie rijk wil zijn moet niet zijn vermogen vermerderen, maar zijn hebzucht verminderen!!

Comment

50kg , je doet ze gewoon nooit tot je max? Of met DB's? Vind 130 niet erg bruut hoor, zijn er zat die meer pakken..
                        Mijn stats zijn: 21j. ; 1,76m. ; 96kg. ; vet% zal rond de 13% liggen
                        Krachtstats: sq: 190 full; bench 145; deadlift 270
                        Alle krachtstats gaan binnenkort verbroken worden, ben al een tijdje helemaal blessurevrij.

Comment

50kg , je doet ze gewoon nooit tot je max? Of met DB's? Vind 130 niet erg bruut hoor, zijn er zat die meer pakken..
                          Mijn stats zijn: 21j. ; 1,76m. ; 96kg. ; vet% zal rond de 13% liggen
                          Krachtstats: sq: 190 full; bench 145; deadlift 270
                          Alle krachtstats gaan binnenkort verbroken worden, ben al een tijdje helemaal blessurevrij.
                          Naturel?
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Als ik je states gelijk had gezien had ik niets gezegt
                            En ja BOR heb ik al een jaar niet gedaan denk ik.
                            Vond het toen echt een k*t oefening.
                            Denk dat ik nu wel de 70kg moet halen.
                            Roeien met kabel pak ik 90kg 8x.
                            Ik ga hem van de week is een x proberen ben nu eigelijk wel benieuwt

Grz
                            Wie rijk wil zijn moet niet zijn vermogen vermerderen, maar zijn hebzucht verminderen!!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Naturel?
                              Jaja, vind mezelf nu wel zwaar genoeg, heb nog zat verbeterpunten maar die kan ik naturel ook wel halen heb ik het idee.

Comment

Jaja, vind mezelf nu wel zwaar genoeg, heb nog zat verbeterpunten maar die kan ik naturel ook wel halen heb ik het idee.
                                Als je echt een natural bent met zulke stats ben ik voortaan je grootste fan...
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X