was er all geen discussie over? gewicht is niet belangrijk als je maar je oefening corect en gecontroleerd doet daarna kotm gewicht pas , druk nu max 100 met 6 herhalinge vind het wel best zo ben nog jong dus
Wat is jouw top met BOR
Collapse
X
-
Originally posted by imation View Postwas er all geen discussie over? gewicht is niet belangrijk als je maar je oefening corect en gecontroleerd doet daarna kotm gewicht pas , druk nu max 100 met 6 herhalinge vind het wel best zo ben nog jong dus"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Gewicht niet belangrijk. Moet je in ieder geval niet zeggen tegen powerlifters Uitvoering is belangrijk, maar overrated. Cheat reps, of uitvoeringen die lijken fout te zijn om een sport specifieke beweging na te bootsen werken prima.
Gen. Sodaar Cloontje ? :P
Comment
-
Originally posted by dino21 View Post@ de sterkste ophaler
Denk dat je me verkeerd begreep bedoel niet opdrukken 23 keer met eigen lichaams gewicht maar bankdrukken met 90 kilo in totaal aan de stang en dan 23 reps.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
hadden we het hier niet over de BOR?
Barbell Bent Over Row » Infra » Exercise Encyclopedia » Videos » CoopersGuns Health, Fitness & BodyBuilding
Barbell Bent Over Row - Palm Up » Infra » Exercise Encyclopedia » Videos » CoopersGuns Health, Fitness & BodyBuilding
Smith - Bent Over Row » Teres » Exercise Encyclopedia » Videos » CoopersGuns Health, Fitness & BodyBuilding
De waarheid kan erg hard zijn
Comment
-
Doen jullie het overigens met of zonder straps??/
Ik altijd met want zonder kom ik niet boven de 100 uit dan glijd de stang half uit me handpalm en is me concentratie weg want ben dan alleen nog maar bezig met me gedachte om de stang vast te houden.eat eat eat and look like a freak!
Comment
-
Originally posted by dino21 View PostDoen jullie het overigens met of zonder straps??/
Ik altijd met want zonder kom ik niet boven de 100 uit dan glijd de stang half uit me handpalm en is me concentratie weg want ben dan alleen nog maar bezig met me gedachte om de stang vast te houden.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostPfff en wat zou dat? Jij bent tenminste een vrouw die dit soort oefeningen wel doet ipv duffe machine oefeningen op standje watje.
Train bijna altijd met losse gewichten, ben niet zo weg van al die machines!! Moet toegeven dat er hier idd weinig vrouwen zich wagen aan deze oefening, om niet geen een te zeggen...The harder I work, the luckier I get!/ tú dijiste que no era capaz..ahora va por ti!
Comment
-
Originally posted by Holandesa View Postkom ik met m´n trieste 40kg + stang(20 kg)x 12 reps...
@ Ophaler
Dat zijn brute rows man. Super!"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
12 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment