"Boven"kant borst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoeft niet schokkend lang te zijn hoor.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by nickydebeer View Post
      Pff dan train jij wle heel lang als je borst rug biceps en triceps op 1 dag traint.
      uurtje รก 5 kwartier max

Comment

Wat een schema, zeg. Meer is niet meer he,dat weet je.
        Concentreer je nou maar op 2 max 3 spiergroepen, en ga daar een uur mee aan de slag.
        want als je dat allemaal traint in een uur a een uur en een kwartier dan ben je voor mijn gevoel half bakken aan het trainen.

Comment

bij alle oefeningen schuin op een bankje benadruk je de boven kant van de borst ga je recht liggen wat meer de onderkant.

is mij ooi verteld.

groetjes
          one goal: power and mass

Comment

Originally posted by annevdploeg View Post
            bij alle oefeningen schuin op een bankje benadruk je de boven kant van de borst ga je recht liggen wat meer de onderkant.

is mij ooi verteld.

groetjes
            Hm..dat was al ff duidelijk..
            Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by zwaan View Post
              Concentreer je nou maar op 2 max 3 spiergroepen, en ga daar een uur mee aan de slag.
              want als je dat allemaal traint in een uur a een uur en een kwartier dan ben je voor mijn gevoel half bakken aan het trainen.

3 rug 3 borst 1-2 bicep tricep isolatie bi tri doe ik op laatst supersetje.

gooi daarom denk ik flys eruit. om mijn training enigzins optimaal te houden. vind dit zelf lekker, voel mijn spieren dagje erna lichtjes.

Comment

Originally posted by zwaan View Post
                Fullbody is best te doen in een uurtje hoor. En halfbakken trainen? Voor hypertrofie maken een paar sets meer of minder weinig uit, dat doet het slechts merkbaar voor kracht.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

voor de bovenkant borst pak ik ook wel eens de cable oefening.. die is echt zwaar... en uiteraard incline dumbell press of barbell press.. (niet achter elkaar hoor, maar deze varianten gebruik ik voor de bovenkant borst)
                  1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!

Comment

we hebben beetje prut gym in dat opzicht, alleen cable station voor wat bicep tricep dingen, maar ff terug komend op mijn training

incline benchpress 30 KG
                    Benchpress (op apparaat tijdelijk tot maat terug is)
                    incline DB press 18-20 KG

Comment

Ik doe voor borst de laatste weken eigenlijk alleen maar incline oefeningen. Dit helpt wel goed voor de bovenborst.

Comment

Beste voor een goede bovenborst is zorgen dat je houding goed is.

Ik zie regelmatig mensen die klagen over een slechte bovenborst maar eigenlijk gewoon de neiging hebben de schouders naar voren/binnen te laten hangen. Hierdoor lijkt hun borst plat terwijl deze het eigenlijk niet is.

Zelfde effect zie je bij mensen bij wie op wat voor manier dan ook de pec. minor verkort is. Schouders worden naar onder/binnen getrokken en de borst zakt in.

Voor je besluit dat je een slechte bovenkant borst heb moet je eerst eens in de spiegel kijken of je houding wel goed is. Mischien moet je juist wel meer rug/achterkant schouders trainen om een betere borst te krijgen!
                        As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ยฉ3XL ยฎ2000
                        Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                        Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

volgens larry scott is vlak benchen in de smit met de stang halverwege keel, veel beter voor upper chest dan de inclines
                          160kg squat
                          225kg deadlift
                          130kg benchpress

Comment

Volgense vele anderen is strotdrukken (aka guillotinepress) funest voor je schoudergewricht. Ik denk trouwens niet dat je meer het claviculaire deel zal belasten, daar moeten je armen juist meer voor naar binnen zodat ze een opwaartse (richting hoofd) kunnen maken. Bij strotdrukken komen je armen juist meer in een haakse hoek met je romp.

Als je het toch besluit te doen, hou dan je handen schuin onder de stang, dat scheelt in ieder geval problemen met je polsen.
                            Last edited by 3XL; 13-08-2008, 18:08.
                            As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ยฉ3XL ยฎ2000
                            Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                            Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by 3XL View Post
                              Beste voor een goede bovenborst is zorgen dat je houding goed is.

Ik zie regelmatig mensen die klagen over een slechte bovenborst maar eigenlijk gewoon de neiging hebben de schouders naar voren/binnen te laten hangen. Hierdoor lijkt hun borst plat terwijl deze het eigenlijk niet is.

Zelfde effect zie je bij mensen bij wie op wat voor manier dan ook de pec. minor verkort is. Schouders worden naar onder/binnen getrokken en de borst zakt in.

Voor je besluit dat je een slechte bovenkant borst heb moet je eerst eens in de spiegel kijken of je houding wel goed is. Mischien moet je juist wel meer rug/achterkant schouders trainen om een betere borst te krijgen!
                              Allemaal mee eens. Maar ik heb nog een reden gevonden waarom een hoop mensen niet tevreden zijn met de borstpartij: Een te hoog vetpercentage verdoezelt ook een hoop.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Het is al gezegd incline oefeningen, maar zat toevallig net wat te googlen en toen kwam ik deze tegen op youtube (niks nieuws ofzo) maar post hem gewoon even omdat ik hem toevallig ook zat te kijken (bovenkant borst stukje)

YouTube - Greg Plitt: Chest workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X