Hoeft niet schokkend lang te zijn hoor.
"Boven"kant borst
Collapse
X
-
Wat een schema, zeg. Meer is niet meer he,dat weet je.
Concentreer je nou maar op 2 max 3 spiergroepen, en ga daar een uur mee aan de slag.
want als je dat allemaal traint in een uur a een uur en een kwartier dan ben je voor mijn gevoel half bakken aan het trainen.
Comment
-
-
Originally posted by zwaan View PostWat een schema, zeg. Meer is niet meer he,dat weet je.
Concentreer je nou maar op 2 max 3 spiergroepen, en ga daar een uur mee aan de slag.
want als je dat allemaal traint in een uur a een uur en een kwartier dan ben je voor mijn gevoel half bakken aan het trainen.
3 rug 3 borst 1-2 bicep tricep isolatie bi tri doe ik op laatst supersetje.
gooi daarom denk ik flys eruit. om mijn training enigzins optimaal te houden. vind dit zelf lekker, voel mijn spieren dagje erna lichtjes.
Comment
-
Originally posted by zwaan View PostWat een schema, zeg. Meer is niet meer he,dat weet je.
want als je dat allemaal traint in een uur a een uur en een kwartier dan ben je voor mijn gevoel half bakken aan het trainen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
voor de bovenkant borst pak ik ook wel eens de cable oefening.. die is echt zwaar... en uiteraard incline dumbell press of barbell press.. (niet achter elkaar hoor, maar deze varianten gebruik ik voor de bovenkant borst)1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!
Comment
-
Beste voor een goede bovenborst is zorgen dat je houding goed is.
Ik zie regelmatig mensen die klagen over een slechte bovenborst maar eigenlijk gewoon de neiging hebben de schouders naar voren/binnen te laten hangen. Hierdoor lijkt hun borst plat terwijl deze het eigenlijk niet is.
Zelfde effect zie je bij mensen bij wie op wat voor manier dan ook de pec. minor verkort is. Schouders worden naar onder/binnen getrokken en de borst zakt in.
Voor je besluit dat je een slechte bovenkant borst heb moet je eerst eens in de spiegel kijken of je houding wel goed is. Mischien moet je juist wel meer rug/achterkant schouders trainen om een betere borst te krijgen!As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ยฉ3XL ยฎ2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
Volgense vele anderen is strotdrukken (aka guillotinepress) funest voor je schoudergewricht. Ik denk trouwens niet dat je meer het claviculaire deel zal belasten, daar moeten je armen juist meer voor naar binnen zodat ze een opwaartse (richting hoofd) kunnen maken. Bij strotdrukken komen je armen juist meer in een haakse hoek met je romp.
Als je het toch besluit te doen, hou dan je handen schuin onder de stang, dat scheelt in ieder geval problemen met je polsen.Last edited by 3XL; 13-08-2008, 18:08.As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ยฉ3XL ยฎ2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
Originally posted by 3XL View PostBeste voor een goede bovenborst is zorgen dat je houding goed is.
Ik zie regelmatig mensen die klagen over een slechte bovenborst maar eigenlijk gewoon de neiging hebben de schouders naar voren/binnen te laten hangen. Hierdoor lijkt hun borst plat terwijl deze het eigenlijk niet is.
Zelfde effect zie je bij mensen bij wie op wat voor manier dan ook de pec. minor verkort is. Schouders worden naar onder/binnen getrokken en de borst zakt in.
Voor je besluit dat je een slechte bovenkant borst heb moet je eerst eens in de spiegel kijken of je houding wel goed is. Mischien moet je juist wel meer rug/achterkant schouders trainen om een betere borst te krijgen!Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Het is al gezegd incline oefeningen, maar zat toevallig net wat te googlen en toen kwam ik deze tegen op youtube (niks nieuws ofzo) maar post hem gewoon even omdat ik hem toevallig ook zat te kijken (bovenkant borst stukje)
YouTube - Greg Plitt: Chest workout
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment