biceps + triceps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zorg maar dat ge niet teveel van die "leermomenten" hebt.
    getting back in shape...

Comment

Ik heb een vraagje of het laten rusten van je biceps

Nou ik vroeg me af ik moet ongeveer bijna elke dag werken en dan als ik dus mijn biceps train moet ik derna werken dus even snel eten en dan ga ik werken maar tijdens me werk moet ik echt zware kratten gaan optillen en dag derna ook in mijn rustdag belemmerd dat de groei niet of mijn herstelproces??

Comment

@ little

hard trainen, intensiteit opdrijven, uitleg vragen op je gym als je steeds blijft zitten met blessures... in het begin komt het er gewoon op aan van de verschillende oefeningen perfect onder de knie te krijgen, pas nadien als je over de juiste ademhaling en houding beschikt kan de intensiteit worden opgevoerd en kan je van het echte werk beginnen spreken... het is niet omdat je met dumbells van 18 kg werkt dat je daarom meer massa gaat opbouwen, eerst moet je zien dat de basis er is en dat je op je bewegingsbaan laat. dat je niet heupen over andere lichaamsdelen gaat onodig belasten..

greetzzz en train ze
        If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

Originally posted by dianabolic View Post
          @ little

hard trainen, intensiteit opdrijven, uitleg vragen op je gym als je steeds blijft zitten met blessures... in het begin komt het er gewoon op aan van de verschillende oefeningen perfect onder de knie te krijgen, pas nadien als je over de juiste ademhaling en houding beschikt kan de intensiteit worden opgevoerd en kan je van het echte werk beginnen spreken... het is niet omdat je met dumbells van 18 kg werkt dat je daarom meer massa gaat opbouwen, eerst moet je zien dat de basis er is en dat je op je bewegingsbaan laat. dat je niet heupen over andere lichaamsdelen gaat onodig belasten..

greetzzz en train ze
          thx

Comment

als je met met goede spanning zou trainen, zal je zeker wat spierpijn hebben, en je zal goed groeien

Comment

Originally posted by BbNeLuZz View Post
              als je met met goede spanning zou trainen, zal je zeker wat spierpijn hebben, en je zal goed groeien
              Disagree.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X