Het grote 'filmpjes van oefeningen' topic!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

niet slecht man voor een 17 jarige, netjes man van je, je komt zeker nog een heel end
    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Netjes. Bij deadlift is je vorm wel gewoon kut, zeker omdat je nu ook nog een riem om hebt, maar het gewicht komt tot lockout, dus hij telt wel gewoon.

Mooie squat ook, hoewel ik toch je kuiten eens zou gaan stretchen als je die schijfjes nog nodig hebt.
      Ben pas deze maand begonnen met deadlift ik deed em in et begin wel goed door me heupen laag te houden(ik deed vroeger gewichtheffen)maar toen zag ik bij andere mensen dat de heupen hoog bleven dus d8 ik bij mezelf dat ik het verkeer deedmja kreeg zelfde dag last van me rechtervleugel

en die squat, ik was vandaag op zoek naar een oplossing voor me flexibiliteit ik dacht altijd dat het aan me hamstrings lag maar jy komt dus met het antwoord om me kuiten te stretchen, Ik zal het dan zeker doen
      18 jaar, 105 kg,

DL:
      210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

ik wil beginnen aan powerliften maar ik kreeg te horen dat die jongens van mijn leeftijd dik boven de 300kg deadliftenterwijl ik d8 dat ik heel erg veel deed

mja dat zijn mensen die sowieso DIK hebben gekuurt
        18 jaar, 105 kg,

DL:

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
          Wat mij geleerd is door een ervaren BB, houd met je flys de hoek in je armen en niet verder dan horizontaal zakken netzoals met BP, nu lijkt het meer op een DB press
          Eens met onze bezem.

Comment

Originally posted by TRIPLE_OG View Post
            ik wil beginnen aan powerliften maar ik kreeg te horen dat die jongens van mijn leeftijd dik boven de 300kg deadliftenterwijl ik d8 dat ik heel erg veel deed

mja dat zijn mensen die sowieso DIK hebben gekuurt
            Nou gabber, die gasten zeveren onvoorstelbaar hard. Dat jij met 17 175kg deadlift is echt uitzonderlijk.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

vincent dacht dat jij altijd in je onderbroek trainde:P

@ triple.. hoort dat zo dat je knieen zover naar voren buigen?

Comment

Nou gabber, die gasten zeveren onvoorstelbaar hard. Dat jij met 17 175kg deadlift is echt uitzonderlijk.
                begrijp even niet wat je bedoeld met zeveren
                18 jaar, 105 kg,

DL:

Comment

vincent dacht dat jij altijd in je onderbroek trainde:P

@ triple.. hoort dat zo dat je knieen zover naar voren buigen?
                  ik ben niet zo flexibel want me hielen blijven niet op de grond als ik fullsquats doe
                  dus zet ik schijfjes onder me hier maar door die schijfjes wijzen me knieen meer naar voren
                  18 jaar, 105 kg,

DL:

Comment

Zeveren=bullshit verkondigen, lullen, slap ouwehoeren, uit de nek kletsen, etc.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

oke dus met dik kuren en trainen kom ik er wel
                      18 jaar, 105 kg,

DL:

Comment

Wacht jij nog maar een lange tijd voor je over kuren nadenkt.

sigpic

Comment

mss zo ook maar is gaan squaten, en als jij nu al natural 170 DL doet lekker naturel blijven.. dan kom je er ook!

Comment

mss zo ook maar is gaan squaten, en als jij nu al natural 170 DL doet lekker naturel blijven.. dan kom je er ook!
                            ik hoop et m8, ik kan niet voorstellen dat er geen een topatleet is die geen steroides heeft gebruikt, want een DL van boven de 300kg lijkt mij
                            onmenselijk
                            18 jaar, 105 kg,

DL:

Comment

Originally posted by TRIPLE_OG View Post
                              Mijn filpjes

Squat 3x140kg

YouTube - Squat

Deadlift 175kg

YouTube - Deadlift

Alleen me rug is hier niet helemaal recht, ik heb deze filpjes gister gemaakt als bewijs voor sommige mensen die niet geloofden dat ik zoveel kon tillen op 17-jarige leeftijd

komt me bekend voor G

strax ff schouders toppen... en superset armen..?
                              en laat andere zitten man, jij weet het ik weet het is zat
                              HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Wacht jij nog maar een lange tijd voor je over kuren nadenkt.
                                ahahah laat hem praten bro , zonder mijn toestemming krijgt hij niet eens nolvadex van mij laatstaan kuren..( hoor je dat O.G)

zodra ik vind dat het tijd is mag hij kuren en geen moment eerder
                                HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X