Het grote 'filmpjes van oefeningen' topic!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    @ Sickno

Persoonlijk ben ik niet zo kapot van AS als het gaat om personal records zetten. Ik wil zelf het liefst de natuurlijke grenzen van mijn kracht verkennen.
    Ik weet niet of Triple als natural die 175 kg deadlift...maar als het wel zo is dan mijn diepe bewondering. Ikzelf doe 150 kg als maximum en weet hoe zwaar zulke gewichten zijn! Respect hoor.

met hnd op mijn hart durf ik te zweren op mijn eigen leven dat hij altijd al naturel was, ik heb heb tot nu toe geholpen met zijn trainingen motivatie begelieding en suplementen introduceren.. as intresse heeft ie van zich zelf en niet van mij...

this zeker knap dat zeker! hij wilt echt met de profs meedoen en zonder middelen kan hij dat vergeten die deadliften namelijk wel 350

gelijk heb je mijn top WAS voor me blesure 140 probeerde 145 :S ... ik weet dondersgoed hoe zwaar het is maar hij is 190lang en weegt 105 ofso ..
    en sterke ottomaanse genen , meer kan ik er niet van maken
    Last edited by sickno; 24-01-2009, 18:26.
    HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

In alles wat je nu zegt geef ik je gelijk. Meedoen met de pro's betekent idd ondersteundende middelen gebruiken. Maar goed, naturel gezien is hij idd enorm sterk! Zeker gezien zijn zeer jonge leeftijd. Ikzelf ben ook niet een van de zwaksten...maar ik geef toe, deze knul overstijgt mij met gemak!
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        In alles wat je nu zegt geef ik je gelijk. Meedoen met de pro's betekent idd ondersteundende middelen gebruiken. Maar goed, naturel gezien is hij idd enorm sterk! Zeker gezien zijn zeer jonge leeftijd. Ikzelf ben ook niet een van de zwaksten...maar ik geef toe, deze knul overstijgt mij met gemak!
        hij is echt nog naturel, en afgelopen 2008 heb ik hem halfgemartld met bijna overtrainingen ahahah maar hij beseft elf ook dat het voor zijn bestwil was.. hij drukt nu meer dan mij ik met mijn 3 jaar... en dat gun ik hem zeker weten!
        komt hij mij er uit tillen met zijn 1 jaar kracht trainen.. knap is het zeker , als het maar niet naar zijn bol stijgt.. ik zal hem ook nog genoeg begeleiden met de begeliedin die hij nodig heeft.. en daarna gun ik hem nog heeeeel veeeel PR's toe!
        HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Inderdaad voor een naturel een behoorlijk krachtig iemand.. licht ook aan de bouw van de persoon natuurlijk..
          Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Morgen hoop ik filmpjes te maken van de: DL Poging 2, BOR Poging 2, Dumbell Rows Poging 2!

Hoop dat ik ze nu wel goed uitvoer.
            Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

BOR 50 Kilo
              Dude als ik dit zie, vraag ik mij af heb je al last van je rug???!!!!!! mijn god zeg, loopt daar geen instr. rond ofzo???
              YouTube - SV A0041

DL 75 Kilo
              vind ik ook niet al te goed uitgevoerd
              YouTube - SV A0042

DL 75 Kilo 2
              stuk en stuk beter!!!!
              YouTube - SV A0043

Dumbell Rows 24 Kilo
              houdt je lichaam iets stiller als het kan en zorg ervoor dat je de dumbell naar je heup brengt anders span je te veel je B.radialis aan!!
              YouTube - SV A0044[/quote]

Comment

@spank:
                zou bij je db rows het bankje op de eerst schuine stand zetten.
                hoef je minder ver te zakken met handen en kun je je rug ook beter recht houden.
                160kg squat
                225kg deadlift
                130kg benchpress

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  Uit nieuwsgierigheid gekeken naar lichtere gewichten. Daar doe ik precies hetzelfde. Dus het is een techniek "foutje" dan?
                  Denk het wel. Is namelijk vooral de triceps die je dan extra pakt, en die boeit eigenlijk weinig in dit geval. Bij deze oefening moet je het echt volledig hebben van ballistische kracht.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Enige oplossing die ik kan bedenken is dan net zoals een barbel Snatch/Clean door je benen te gaan en onder het gewicht te duiken terwijl het gewicht nog steeds omhoog knalt. Staand kan ik dat laatste stukje niet omhoog knallen zonder een push beweging toe te voegen.

Comment

BOR 10 * 30

YouTube - BOR 10 * 30

BOR 8 * 35

YouTube - BOR 8 * 35

DL 8 * 75

YouTube - DL 8 * 75

DL 7 * 80

YouTube - DL 7 * 80

DB Row 12 * 14

YouTube - DB Row 10 * 14

DB Row 10 * 16

YouTube - DB Row 10 * 16

DB Row 8 * 18

YouTube - DB Row 8 * 18

Comment

Je voert de oefeningen nu beter uit, maar ik vind je niet intensief genoeg trainen maar goed zie dit niet als een aanval, ik heb al respect voor je omdat je zomaar filmpjes hier durft neer te pleuren en vervolgens vragen of je het allemaal goed of juist slecht uitvoert... dat moeten meer mensen doen, en dit is dan ook een hele goede topic.

Een klein advies... eet, EET, eet, eet totdat je erbij neervalt... vreten kerel!!

Misschien is dat intensief trainen ook wel een bullshit (van mij kant) aangezien je de oefening gewoon zo goed mogelijk wilt uitvoeren en met ons delen dus let daar maar verder niet op tenzij je altijd zo traint...

En nu knallen kerel!
                        Last edited by Nex-; 26-01-2009, 18:56.

Comment

@ Spank
                          Mood=geestestoestand. Hoe je je voelt. Denk dat je "mode" bedoeld.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Uhm.... Er zit schot in. Nex het is duidelijk dat in die training minder intensiteit zit. We hadden hem immers advies gegeven minder gewicht te pakken en meer op techniek te oefenen voorlopig.

Met de DB Row. Je hoeft dat gewicht niet zo hoog te brengen. Schiet je voorbij je doel. Kijk mijn voorbeeld DB Row nog eens. Je houdt nu wel het lichaam stil dat scheelt.

BoR met 35kg is redelijk. Probeer vooruit te kijken en borst naar voren. Armen strak langs het lijf.

Deadlift is nog steeds niet geweldig. Leg de barbel gewoon op de grond ipv het bankje af te tillen.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                              Je voert de oefeningen nu beter uit, maar ik vind je niet intensief genoeg trainen maar goed zie dit niet als een aanval, ik heb al respect voor je omdat je zomaar filmpjes hier durft neer te pleuren en vervolgens vragen of je het allemaal goed of juist slecht uitvoert... dat moeten meer mensen doen, en dit is dan ook een hele goede topic.

Een klein advies... eet, EET, eet, eet totdat je erbij neervalt... vreten kerel!!

Misschien is dat intensief trainen ook wel een bullshit (van mij kant) aangezien je de oefening gewoon zo goed mogelijk wilt uitvoeren en met ons delen dus let daar maar verder niet op tenzij je altijd zo traint...

En nu knallen kerel!
                              Bedankt voor je reply!

Het is inderdaad zo dat ik nu beter op mijn techniek probeer te letten.. Moet wel zeggen dat ik soms zweterig wordt! Dus qua intensiteit zit ik miss nog niet helemaal goed maar gaat wel de goede kant op!

Ik zal mij meer moeten concentreren, ik ben snel afgeleid (Altijd al geweest)

Mijn voeding van vandaag: (62 Kilo bij 1.78)

6:45: Pre Ontbijt
                              20 Gram Whey
                              200 ML Verse Sinaasappel

7:00: Ontbijt
                              60 Gram Brinta
                              40 Gram Havermout
                              200 ML Halfvolle Melk

9:30: Pre WO
                              2 Volkorenbrood
                              90 Gram Banaan
                              200 ML Halfvolle Melk
                              10 Gram Whey

11:15: PWO
                              20 Gram Dextrose
                              10 Gram Whey

11:50: Lunch
                              80 Gram Rijst
                              100 Gram Tuinbonen
                              150 Gram Kipfilet

14:30 Snack1
                              3 Volkorenbrood
                              30 gram Pindakaas
                              200 ML Karnemelk

17:15: Diner:
                              550 Gram Hutspot
                              150 Gram Kipfilet
                              200 ML Volle Yoghurt

21:00: Snack 3
                              50 of 60 Gram Gemengde Noten
                              450 Gram Franse Kwark

Kcal: 3082
                              KH: 372
                              (48 %)
                              Eiwit: 216 (27 %)
                              Vet: 81 (23 %)

Originally posted by GeneralIx View Post
                              @ Spank
                              Mood=geestestoestand. Hoe je je voelt. Denk dat je "mode" bedoeld.
                              Ok

Originally posted by Falstyr View Post
                              Uhm.... Er zit schot in. Nex het is duidelijk dat in die training minder intensiteit zit. We hadden hem immers advies gegeven minder gewicht te pakken en meer op techniek te oefenen voorlopig.

Met de DB Row. Je hoeft dat gewicht niet zo hoog te brengen. Schiet je voorbij je doel. Kijk mijn voorbeeld DB Row nog eens. Je houdt nu wel het lichaam stil dat scheelt.

BoR met 35kg is redelijk. Probeer vooruit te kijken en borst naar voren. Armen strak langs het lijf.

Deadlift is nog steeds niet geweldig. Leg de barbel gewoon op de grond ipv het bankje af te tillen.
                              Bedankt voor je adviezen vinc! Alleen ligt de Barbell er al hoor! Ik til hem er niet van af met de DL! Wat doe ik fout bij de DL?

Zit ik nog steeds te hoog met gewicht?

Mvg

Progressiefoto:

Comment

Nee...je zit te hoog met je kont hehe.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X