Het grote 'filmpjes van oefeningen' topic!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Woord Vooraf:

Het langzaam zakken gaat nog beroerd.. Ik vind mn DL ook niet goed, wat hier aan te verbeteren?

Squat 4 * 5 * 65 (2e Werkset)

YouTube - Squat 4 * 5 * 65 (2e Werkset)

Squat 1 * 4 * 65 (FAIL)

YouTube - Squat 1 * 4 * 65 (FAIL)

Squat 4 * 5 * 65 (4e Werkset)

YouTube - Squat 4 * 5 * 65 (4e Werkset)

MP 1 * 5 * 40 ??

YouTube - MP 1 * 5 * 40

Dl 2 * 5 * 85 (1e Werkset)

YouTube - DL 2 * 5 * 85 (1ste Werkset)
    Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

• deadlifts zijn bagger, zou lager gaan zitten in gewicht voor jou.
      rustig spanning opbouwen als je hem van de grond pakt! niet meteen vol omhoog gaan en haperen zodra het gewicht van de grond komt! gewoon rustig omhoog, gewicht komt los, bouwt spanning op zodat het omhoog gaat.
      en je kont gaat soms eerst omhoog, hou echt je rug recht en strek later je rug, je mag niet buigen als je omhoog gaat.
      laatste 2 reps komt je rug ook beetje bol te staan, klein beetje maar zou er toch op letten

btw, filmpjes zijn stuk beter te kijken als ze de grond naar beneden is.. niet je camera draaien lol

Comment

• Vandaag weer lekker gesquat Ik heb ze iets dieper geprobeerd en volgens mij blijft mn rug wel recht opzich.

Begon met 12 x 85 kg:

YouTube - Leo 12 x 85 kg squat

Hierna 10 x 90 kg:

YouTube - Leo 10 x 90 kg squat

Als je goed luistert hoor je mn broek scheuren, was helemaal niks meer van over 2e al die ik kapot heb gescheurd tijdens het squatten.

En ik sloot af met 8 x 95 en die was pretty balls to the wall, alleen staat die er helaas niet op (geheugen vol en voor de lolbroeken: niet mijn geheugen)

Wat kan er nog beter??

Ben me ook wat meer in het verdiepen in de hip drive en ga dit ook wel iets meer toepassen. Volgens mij doe ik al redelijk wat hip drive aan het einde van de set.
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• Squat 3 * 5 * 70 Kilo (1e Werkset)

YouTube - Squat 3 * 5 * 70 Kilo (1e Werkset)

Squat 3 * 5 * 70 Kilo (3e Werkset)

YouTube - Squat 3 * 5 * 70 Kilo (3e Werkset)

MP 3 * 5 * 40 Kilo (2e werkset)

YouTube - MP 3 * 5 * 40 (2e Werkset)

DL 3 * 5 * 85 (1e Werkset)

YouTube - DL 3 * 5 * 85 (1e Werkset)

DL 3 * 5 * 85 (3e Werkset)

YouTube - DL 3 * 5 * 85 (3e Werkset)
          Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

• Originally posted by Leo1988 View Post
            Vandaag weer lekker gesquat Ik heb ze iets dieper geprobeerd en volgens mij blijft mn rug wel recht opzich.

Begon met 12 x 85 kg:

YouTube - Leo 12 x 85 kg squat

Hierna 10 x 90 kg:

YouTube - Leo 10 x 90 kg squat

Als je goed luistert hoor je mn broek scheuren, was helemaal niks meer van over 2e al die ik kapot heb gescheurd tijdens het squatten.

En ik sloot af met 8 x 95 en die was pretty balls to the wall, alleen staat die er helaas niet op (geheugen vol en voor de lolbroeken: niet mijn geheugen)

Wat kan er nog beter??

Ben me ook wat meer in het verdiepen in de hip drive en ga dit ook wel iets meer toepassen. Volgens mij doe ik al redelijk wat hip drive aan het einde van de set.

Niemand commentaar op de kniebuiginkjes?
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• Jawel,je knieen komen voorbij je tenen,is niet zo goed voor je knietjes.Meer een zitbeweging maken en je knieen niet voorbij je tenen laten komen.

Comment

• Ik dacht dat dat onderaan de rom wel een beetje kon? Als ik mn knieen nog minder ver voorbij mn tenen laat komen, moet ik wel verder voorover buigen om te compenseren (gewicht zit al op mn hakken), en hierdoor komt er toch onnodig veel spanning op mn onderrug?

Comment

• knieen voorbij je tenen?

Comment

• Als je van de zijkant kijkt: knieen die voorbij je tenen steken

Comment

• Is lood om oud ijzer. Knieën voorbij de tenen is wat meer druk op je knieën. Knieën achter je tenen houden levert veel meer druk op je heupen en onderrug op.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• beste mensen,,
                        ben nu al wat bezig met trainen maar ik zou echt rap en mooi breed willen worden,,
                        liefst natuurlijk.
                        kan iemand mij hierbij helpen?
                        groete

Comment

• Rome werd niet gebouwd in één dag. Dus rap wordt hem sowieso niet. Moet je veel voor doen. Lees wat sticky's op deze website over training en voeding.
                          "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Originally posted by makke View Post
                            beste mensen,,
                            ben nu al wat bezig met trainen maar ik zou echt rap en mooi breed willen worden,,
                            liefst natuurlijk.
                            kan iemand mij hierbij helpen?
                            groete
                            waarom post je in dit topic?
                            Ten 2de: lees de stickies
                            en rap of snel bestaat hier niet.

je boekt de snelste progressie met een GOED trainingsschema en vooral een ZEER GOED voedingsschema. En dan nog is snelste, enkele maanden.

grtjs Axel
                            lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

• bump!!!

6x100kg overhead lockout press - YouTube

4x110kg overhead lockout press - YouTube

1x120kg overhead lockout press - YouTube
                              160kg squat
                              225kg deadlift
                              130kg benchpress

Comment