Oefening voor zwembandjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oefening voor zwembandjes

Hooi!

Ik wil al een lange tijd van m`n zwembandjes af en ik vroeg me af of mensen hier nog een goede oefening / oefeningen hadden om die weg te trainen!

Alvast bedankt

Niels

Je moet een fatsoenlijk eetschema opzetten. Voor zichtbare abs, weg krijgen van buikje en zwembandjes en meer spierdefinitie moet je minder vet op je lijf hebben. En dat doe je door je eten aan te passen.

Comment

De zomer komt er aan zou een mens denken?
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Goede oefening is voor veel ongezond eten gaan staan wat je normaal erg lekker vindt, en dat NIET nemen.
        Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
          Goede oefening is voor veel ongezond eten gaan staan wat je normaal erg lekker vindt, en dat NIET nemen.
          nee das nutteloos, ga naar de gym en gooi er een flinke traning tegenaan en pas je eten aan
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Je moet een fatsoenlijk eetschema opzetten. Voor zichtbare abs, weg krijgen van buikje en zwembandjes en meer spierdefinitie moet je minder vet op je lijf hebben. En dat doe je door je eten aan te passen.
            Oké ty. Het klopt dat m`n vetpercentage nog steeds te hoog is. Wat ik ook zeker naar beneden wil hebben. Ik zal is rondkijken naar andere eetschema's. Kijken hoever ik komen

@ sancho: Jou opmerking heeft echt een toevoeging aan dit topic

Comment

Nja, het is gewoon opmerkelijk hoeveel abs-topics er plots weer zijn No offence

Succes
              The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Revius View Post
                Je bent nieuw. Waarom post je dit soort onzin?! Ik mag hopen dat het sarcasme vanwege dit topic (waarin de ts toch niet lees) is?

Ot: Stickies lezen. Je kan geen plaatselijk vet verbranden. Buikspieroefeningen hebben hooguit nut als je slappe/uitgezakte buikspieren hebben. Of als de verhouding tussen rug/buikspieren niet klopt. Vet verminderen is veel belangrijker. Succes!!

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                  Je bent nieuw. Waarom post je dit soort onzin?! Ik mag hopen dat het sarcasme vanwege dit topic (waarin de ts toch niet lees) is?

Ot: Stickies lezen. Je kan geen plaatselijk vet verbranden. Buikspieroefeningen hebben hooguit nut als je slappe/uitgezakte buikspieren hebben. Of als de verhouding tussen rug/buikspieren niet klopt. Vet verminderen is veel belangrijker. Succes!!
                  Oja, als iemand nieuw is heeft ie nog geen eigen mening Doe alsjeblieft niet zo stoer . . . Misschien heeft het hem wel heel erg goed geholpen.

Comment

pas op dat je patricia niet boos maakt he
                    ben het roerend met haar eens, tip die gegeven wordt slaat nergens op of je nu beginner of vergevorderde bent.

Als je ergens niets van afweet post dan ook niet, kan je alleen maar mensen een verkeerd advies geven.
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

Kan de anderen hun mening enkel bijtreden. Enkel vet verliezen op de buik is niet mogelijk. Wil je de zwembandjes kwijt dan moet je ervoor werken. Cardiotraining om de vetverbranding te stimuleren, voeding aanpassen (wat niet betekent dat je niets meer kan eten), gezond nadenken over datgene wat je dagelijks naar je maag laat voeren, en de spieren niet vergeten te trainen.

Niet in 1-2-3 resultaat, maar denk erom, de kilo's en vet die je gestaag maar verantwoord kwijtraakt blijven meestal ook weg. Wat er ineens vanaf gaat door extreme dieten of trainingen is niet vol te houden.

Veel succes.

Oja, een gezonde instelling in het koppie helpt ook :-)

Greetzzz Springmuisje
                      Si je n'ai pas l'amour, je ne suis rien
                      Si je n'ai pas le sport, je ne suis rien
                      L'amour dans le sport = c'est la belle vie

Comment

Je voeding is voor meer dan 90% bepalend voor het eindrsultaat. Als je een strak lijf wilt zul je je totale vetpercentage moeten laten dalen. Kijk voor goed cutadvies in de stickies. En lees voornamelijk Punani's Q&A to get ripped eens door (en dan bedoel ik alleen pagina 1, want de rest van het topic is behoorlijk vervuilt!)
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by jvane View Post
                          Oja, als iemand nieuw is heeft ie nog geen eigen mening Doe alsjeblieft niet zo stoer . . . Misschien heeft het hem wel heel erg goed geholpen.
                          de zinsopbouw was totaal hopeloos moest het 3 keer lezen voordat ik het begreep.. en wat doe jij stoer met je opmerking als niemand nieuw is heeft hij nog geen eigen mening. dat beweren wij ook helemaal niet. kan me niet voorstellen dat jou antwoord geholpen heeft.. ben dan niet nieuw maar dat zal ongetwijfeld een mening van vele hier zijn. incl nieuwe

@ ts neem je voeding kritisch onder de loop, kijk waar de verkeerde kcal binnekomen en vervang die voor gezonde voeding. verder zou je kunnen cutten of op onderhoud gaan eten. verder kan cardio nut hebben is niet noodzakelijk maar kan wel helpen. voedings is doorslag gevend .. succes

Comment

Originally posted by jvane View Post
                            Goed.. Leg dan eens uit waarom dat zou helpen. Bedoel, wie weet is het wel hééél dom van mij, dat ik niet zie waarom dat zou werken. Kan altijd. Dan ben ik wel nieuwsgierig... Dus leg eens uit? Al is gewoon een goede bron ook wel goed hoor.

Topicstarter; al wat dingen gevonden? Al vorderingen?

Comment

Ik ken daar in ieder geval geen specifieke oefening voor.
                              Een goed eetschema en cardio om vet te verbranden is volgens mij de enigste manier. Je krachtoefeningen niet vergeten als je zoveel mogelijk spiermassa wil behouden.

Die zwembandjes zijn bij veel mensen - ook bij mij - een probleem, het is veelal het laatste dat weggaat en het eerste dat terugkomt. In mijn geval moest ik tot 4 kg 'onder mijn gewicht dalen' om die dingen volledig weg te werken.
                              Only those who risk going too far can possibly find out how far one can go - George Eliot

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X