Boven en onderarm trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Boven en onderarm trainen

Ik ben nu 16 jaar en ben helemaal nieuw in het trainen, ik wil later op fitnes gaan maar eerst zelf al wat trainen. Ik heb nu best dunne armen en polsen dus mijn vraag is hoe ik mijn boven armen en polsen kan trainen zodat ze wat dikker worden. Ik wil graag oefeningen die ik zo kan doen zonder apparaten net zoals push ups etc. Als ik zo even wil trainen zonder apparaten is het dan ook beter om een bepaald eetpatroon aan te nemen? Ik eet nu namelijk niet zo heel veel en meestal gewoon wat zoet beslag zoals pasta, jam etc. dus zou het ook helpen als ik vlees ga eten op boterhammen en wat meer eet?

Gr,
    Last edited by Cygo; 25-04-2009, 23:03.

Om te groeien moet je eten, lees de stickies en stel een schema op aan de hand van je voedingsbehoefte. Verder zou ik je toch aanraden om een abbo bij een sportschool te nemen. Met een dumbell of 2 kom je niet zo ver..

Comment

zoals tums al zegt zou ik je ook aanraden om naar een sportschool te gaan.
      het eten is veel belangrijker dan je training sommige zeggen voor de groei doe je 25% sportschool/training, 60% in de keuken/eten en 15% in je slaap omdat je in je slaap groeit/uitrust.
      weet niet of het helemaal klopt de %en maar zo iets was het wel.

daarnaast zou het ook leuk zijn om je ffies voor te stellen in het juiste topic daarvoor.

en nog iets hier kan je vast oefeningen vinden die alleen met je eigen gewicht zijn: Huge Exercise Video Database - 600+ Exercises With Pics & Instructions!
      doe dan bij Equipment Used: bodyweights
      hoop dat je hier wat aan hebt groetjes!
      Calisthenics / Street workout

Comment

Ok maar het is zo dat ik sportschool ook zelf moet betalen, en ik hoef nou ook weer niet zo breed als de meeste van jullie hier zijn. Maar zou het ook al veel helpen dus als ik meer/gezonder ga eten en dan elke dag wat push ups doe?

Comment

zal zeker helpen alleen je polsen kan je niet veel aan doen ben ik bang

Comment

Polsen kan je niet trainen. Is namelijk een gewricht en geen spier. Je kan het compenseren door je onderarmen te trainen. Verder zou ik je aanraden om gewoon gelijk bij de sportschool te gaan trainen. Later zal je zien dat dat toch de beste keus is. En als je die niet kan betalen, tja misschien moet je dan eens kijken voor een bijbaantje als vakkenvullen bijvoorbeeld.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Geld is het probleem niet ik heb 2 bijbaantjes maar het is toch ook zo dat als je daar gaat trainen en je stopt na 1 maand bijvoorbeeld dan helpt het ook niet veel of wel?

Comment

Nee daarom moet je het ook blijven volhouden. Als je van te voren al weet dat je het maar 1 maand volhoud moet je er niet eens aan beginnen.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                  Nee daarom moet je het ook blijven volhouden. Als je van te voren al weet dat je het maar 1 maand volhoud moet je er niet eens aan beginnen.
                  precies het is een langdurig proces.
                  je moet het lang kunnen volhouden, is even wennen maar je rolt er vanzelf in als je het een tijdje doet en het word een gewoonte.
                  als je weinig tijd heb kan je fullbodyschema 3x per week doen dus het valt mee hoeveel tijd je er aan kwijt bent.
                  (je bent meer met je eten bezig)
                  groetjes
                  Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Cygo View Post
                    en ik hoef nou ook weer niet zo breed als de meeste van jullie hier zijn.
                    Al zou je zo breed als hun WILLEN worden, dan gaat het alsnog niet zomaar. Gaan jaren overheen.
                    Jij wilt je eigen doel toch zo snel mogelijk bereiken? En jij wilt je fit blijven voelen? En je wilt dat het leuk is? Dan is het wel zo handig om te eten wat je lichaam nodig heeft. Je behoeftes kan je op de site wel uitrekenen, moet je even zoeken

En daarbij... train jij een tijdje op een sportschool, dan mag je aannemen dat je daar van alles leert, en dat op ten duur thuis kan doen. Ga je thuis een beetje aankloten, heb je grote kans dat je je gewrichten naar de knoppen helpt.

Comment

Zo breed zijn de meeste hier niet

Waarom wil je trouwens één maandje naar de sportschool? Doel = bredere armen voor op het strand te wandelen ofzo?
                      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Nou mijn doel is gewoon wat bredere armen, niet speciaal voor het strand maar zomers met korte mouwen ook Alleen ik wil eigenlijk nog niet naar de sportschool, misschien later als ik wat ouder ben maar gewoon thuis wat oefeningen doen maar ik weet niet zo goed welke oefeningen daar goed voor zijn.

Comment

je kan wel alleen je armen trainen maar kan je nu al vertellen dat je dan niet veel vooruitgang zal boeken. gewoon alles trainen, moet ook in verhouding.

Comment

Als je thuis wilt trainen moet je wel het een en ander kopen .beter is dat je naar de sportschool gaat.

maar je kan altijd beginnen met opdrukken en je zelf optrekken aan de trap als dit kan bij je thuis kan.Gewoon even google kan ook geen kwaad..

succes verder

Comment

Nee helaas hebben wij niet zon trap, ik zal ook al zoiets te bedenken maar ik kan geen andere manier vinden. Oprukken kan ik wel proberen en wat meer/gezonder eten helpt dacht ik ook wel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X