Oefeningen in de fitness

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oefeningen in de fitness

Hey iedereen !

Ik ben sinds gisteren lid van de fitnesszaak Stadium coupure in Gent.
    Ik zou nu graag wekelijks 3 maal willen gaan (of meer) ...
    Ik wil vooral aan men buikspieren én armspieren werken ...

Nu voor ik begin aan een powertraining ... is het verstandiger om eerst wat te lopen op de loopband of te fietsen , of doe ik dit het best achteraf ...

Als ik echt intensief 2 maand 3 à 4 maal per week ga gaan trainen , ... kan ik dan al wat resultaat zien ?

Thanks !

Je kan best vooraf een beetje licht cardio'n om alles op te warmen en vervolgens je energy gebruiken om de zware gewichten te verplaatsen
    Who's the Chef

Comment

thanks ... perfect antwoord op men vraag

Comment

Euhm, wil je vooral aan je armen en buik werken of eigenlijk alleen aan je armen en buik?
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Hey !

Voornamelijk wil ik men borst,buik en armen trainen ...
          Maar lopen zou ik ernaast ook doen om gewoon lekker fit te blijven ...
          Trouwens , door het lopen ... heeft dit invloed op je buikspieren ?

groeten

Comment

beachboy.......
            je wordt voor de zomer niet strak en "gespierd" als brad pitt hoor. Zet dat maar uit je hoofd.

ga gewoon fullbody trainen dan wordt je overal sterker en groeien de gewenste spiergroepen ook sneller.

als je een huis bouwt heb je ook goede fundering waarom dan niet als je je bovenlichaam traint geen benen doen.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Hey tarzan ...

Mijn resultaat is ook niet om er bij te lopen als een geblondeerde soepkip ...
              Ik heb al de basis (beenspieren,...) want ik speel intensief basketbal ...
              Wou gewoon wat meer aan arm en buikspieren werken

Comment

Train gewoon alles, want anders gaat alles uit de verhouding vallen en dat kan lichamelijke klachten veroorzaken.

En je krijgt grote beenspieren van basketbal, ja? lijkt me niet de optimale beenspiertraining.

Geloof me, train alles, je zult er geen spijt van krijgen

Comment

als je basketbalt train je amper beenspieren.

Als je veel buikspieren traint en geen onderrug krijg je last van je rug
                  als je borst traint maar geen rug ga je krom lopen

moet ik verder gaan?
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Sism View Post
                    Hey tarzan ...

Mijn resultaat is ook niet om er bij te lopen als een geblondeerde soepkip ...
                    Ik heb al de basis (beenspieren,...) want ik speel intensief basketbal ...
                    Wou gewoon wat meer aan arm en buikspieren werken
                    haha..
                    <------ BB Gun doet auw!

Comment

Je ziet wel snel resultaat als je begint ja. Maar dat gaat steeds langzamer. Maar ik zou als ik jou was meteen alles gaan trainen en niet borst armen en buikspieren. Ziet er misschien wel goed uit maar krijg je spijt van. Ik trainde volgens mij 3 maanden en ik had nog nooit rug getraind en nou lig ik flink achter. Maar je moet het zelf weten.

Edit* niet dat ik nou zo gevorderd ben hoor helemaal niet eigenlijk. Ik leer hier elke dag weer bij.
                      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X