Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Misschien dat je van de activiteit langer/heviger gaat bloeden?
De meeste vrouwen hebben echter wel last van buikpijnen tijdens de menstruatie, en ik vraag me af of buikspieroefeningen invloed daar op hebben.
Stel dat je er langer/heviger van zou gaan bloeden, zie ik daarin nog geen reden dat je geen buikspieroefeningen mag doen (behalve dan dat het misschien vervelend is), maar ik vraag me sterk af of dat zo is. Wellicht op het moment van acitiviteit zelf (net als wanneer je niest ), maar niet over de gehele periode denk ik.
En wat betreft die buikpijnen: daar heb ik juist minder last van als ik actief ben.
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
De bloeding van je menstruatie is het afstoten van je baarmoederslijmvlies, onder invloed van hormonen. Wat je voelt zijn samentrekkingen of krampjes van van je baarmoeder en die zit een eind bij je buikspieren vandaan.
Het doen van buikspieroefeningen heeft geen invloed op de hoeveelheid of duur van de bloeding. Buikspieroefeningen kun je gerust doen.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment