soepelheid/souplesse

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Parasieten zijn het. Zorgen alleen maar voor verdeeldheid in belgenland. Zou ze er uit trappen als ik jullie was. Wil niet stoken ofzo maar een burgeroorlogje zou ze wel op hun plek zetten

Comment

Mijn Engels is gewoon goed, zeker als ik het weer eens wat actiever ga spreken. Mijn Nederlandse taalbeheersing is ook bovengemiddeld.
      Mijn Frans is kut. Mijn Duits is ook kut. Hoewel ik beide wel kan lezen (met woordenboek dan), en de basisconstructies begrijp.

Kan enig Grieks, maar daar zou ik echt weer voor moeten gaan zitten om meer dan "Herakles is geen slaaf" te kunnen vertalen.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Parasieten zijn het. Zorgen alleen maar voor verdeeldheid in belgenland. Zou ze er uit trappen als ik jullie was. Wil niet stoken ofzo maar een burgeroorlogje zou ze wel op hun plek zetten
        Dat willen veel Vlamingen, maar ja... De hoge pieten "willen" het niet
        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
          Ben benieuwd wat de Nederlanders eigenlijk van talen kunnen, ga er binnen enkele maanden ws op stage...
          Nederlands en Engels prima (lezen, schrijven, spreken).
          Frans en Duits kan ik behoorlijk verstaan, spreken kom ik er met wat aanvullend handen- en voetenwerk ook prima uit. Lezen gaat ook prima.
          Grieks en Latijn vertalen zou me met wat pijn en moeite ook nog wel lukken.
          Italiaans en Portugees ken ik redelijk wat dingen uit het ANWB-woordenboekje
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X