Heb er nogal moeite mee aangezien ik voorheen zwaar trainde, nu kan ik bijna niets meer en wil zeker niet nog meer massa verliezen.
Biceps
Collapse
X
-
Originally posted by Nawfal53 View PostBedoel je wriststraps of die straps die hangen zeg maar?
@TS, zou je niet teveel zorgen maken over je progressieverlies, niet om het een of ander maar je hebt de topic gemaakt met de naam Bicep en ervan uitgegaan dat dat je grootste probleem is zul je minimaal verschil in massa gaan krijgen.
Zelfs met kapotte pols kun je rug trainen, heb het zelf ook gedaan je moet even positities vinden waarin het geen pijn doet en dan ben je good to go.
Als alles failt, suc met je benen trainen aangezien die toch bij iedereen achterlopen lol. 3x per week squatten for the fucking win. Het herstelt uiteindelijk toch wel mits je de juiste stappen onderneemt, en in de tussentijd kun je waarschijnlijk vrij veel doen, maar als alles failt als je toch blijft squatten zul je niet eens heel veel massa verliezen, denk zelfs dat je nog flink wat aankomt ook.
Verder had ik onderzoek gelezen dat aantoonde dat al trainde je maar 1 kant van je bovenlichaam de andere kant van 17tot70% (dacht ik, die 70% weet ik zeker die 17 niet helemaal) mee deelde in de groei, dus bij de pakken neer gaan zitten is nergens voor nodig alleen slim gaan trainen.
Achteraf wordt je er waarschijnlijk nog beter door ook, heb ik ook met me schouder. Eerst ging het klote hier dan daar en dan weer week niet schouder/borst getraint. Nu weet ik wat ik er aan kan doen om het te voorkomen en heb nu meer flexibiliteit en minder last dan voor het probleemThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostDenk dat alleen straps al genoeg is, maar mocht je het nodig hebben wrap je pols dan ook maar flink in met tape.
@TS, zou je niet teveel zorgen maken over je progressieverlies, niet om het een of ander maar je hebt de topic gemaakt met de naam Bicep en ervan uitgegaan dat dat je grootste probleem is zul je minimaal verschil in massa gaan krijgen.
Zelfs met kapotte pols kun je rug trainen, heb het zelf ook gedaan je moet even positities vinden waarin het geen pijn doet en dan ben je good to go.
Als alles failt, suc met je benen trainen aangezien die toch bij iedereen achterlopen lol. 3x per week squatten for the fucking win. Het herstelt uiteindelijk toch wel mits je de juiste stappen onderneemt, en in de tussentijd kun je waarschijnlijk vrij veel doen, maar als alles failt als je toch blijft squatten zul je niet eens heel veel massa verliezen, denk zelfs dat je nog flink wat aankomt ook.
Verder had ik onderzoek gelezen dat aantoonde dat al trainde je maar 1 kant van je bovenlichaam de andere kant van 17tot70% (dacht ik, die 70% weet ik zeker die 17 niet helemaal) mee deelde in de groei, dus bij de pakken neer gaan zitten is nergens voor nodig alleen slim gaan trainen.
Achteraf wordt je er waarschijnlijk nog beter door ook, heb ik ook met me schouder. Eerst ging het klote hier dan daar en dan weer week niet schouder/borst getraint. Nu weet ik wat ik er aan kan doen om het te voorkomen en heb nu meer flexibiliteit en minder last dan voor het probleem
Comment
-
Ik weet niet of je al eens een arm of been gebroken hebt? Misschien een stomme vraag, maar dan zou je wss gelijk weten waar ik het over heb. Ikzelf namelijk wel, allebei mijn armen. De reden waarom ik dit vraag is het volgende. Als je enige tijd met gips hebt gelopen krijg je voordat je echt zonder hulpmateriaal mag rondlopen nog eerst zo'n bruine soort van kousband. Toen m'n pa z'n knie had gebroken kreeg die ook zo'n kousband maar dan voor zijn been uiteraard, die zijn nog wat dikker en steviger als voor je arm. Ik gebruik deze vaak bij de zwaardere sets deadliften en bankdrukken. Echt een aanrader! Lijkt in feite ook op een soort wrist wraps. Als je er aan kunt komen zou ik het zeker eens proberen, het probleem is wellicht nog niet gelijk weg maar het scheelt een hoop!Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Gewoon ff langs een sportzaak en smalle tape halen, strap intapen voor je training en na je training er weer af halen want het belemmerd je bloedflow wel een betje.
Had zelf ook me pols licht verdraait/gekeeust whatever kon niet eens deur opendoen of glas oppakken, maar niet naar doc gegaan, heb het toen ingewikkeld met van die bokswraps. Werkte perfect ziet der alleen vaag uitThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 day ago -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment