Biceps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb er nogal moeite mee aangezien ik voorheen zwaar trainde, nu kan ik bijna niets meer en wil zeker niet nog meer massa verliezen.

Comment

Originally posted by Nawfal53 View Post
      Bedoel je wriststraps of die straps die hangen zeg maar?
      Denk dat alleen straps al genoeg is, maar mocht je het nodig hebben wrap je pols dan ook maar flink in met tape.

@TS, zou je niet teveel zorgen maken over je progressieverlies, niet om het een of ander maar je hebt de topic gemaakt met de naam Bicep en ervan uitgegaan dat dat je grootste probleem is zul je minimaal verschil in massa gaan krijgen.

Zelfs met kapotte pols kun je rug trainen, heb het zelf ook gedaan je moet even positities vinden waarin het geen pijn doet en dan ben je good to go.

Als alles failt, suc met je benen trainen aangezien die toch bij iedereen achterlopen lol. 3x per week squatten for the fucking win. Het herstelt uiteindelijk toch wel mits je de juiste stappen onderneemt, en in de tussentijd kun je waarschijnlijk vrij veel doen, maar als alles failt als je toch blijft squatten zul je niet eens heel veel massa verliezen, denk zelfs dat je nog flink wat aankomt ook.

Verder had ik onderzoek gelezen dat aantoonde dat al trainde je maar 1 kant van je bovenlichaam de andere kant van 17tot70% (dacht ik, die 70% weet ik zeker die 17 niet helemaal) mee deelde in de groei, dus bij de pakken neer gaan zitten is nergens voor nodig alleen slim gaan trainen.

Achteraf wordt je er waarschijnlijk nog beter door ook, heb ik ook met me schouder. Eerst ging het klote hier dan daar en dan weer week niet schouder/borst getraint. Nu weet ik wat ik er aan kan doen om het te voorkomen en heb nu meer flexibiliteit en minder last dan voor het probleem
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
        Denk dat alleen straps al genoeg is, maar mocht je het nodig hebben wrap je pols dan ook maar flink in met tape.

@TS, zou je niet teveel zorgen maken over je progressieverlies, niet om het een of ander maar je hebt de topic gemaakt met de naam Bicep en ervan uitgegaan dat dat je grootste probleem is zul je minimaal verschil in massa gaan krijgen.

Zelfs met kapotte pols kun je rug trainen, heb het zelf ook gedaan je moet even positities vinden waarin het geen pijn doet en dan ben je good to go.

Als alles failt, suc met je benen trainen aangezien die toch bij iedereen achterlopen lol. 3x per week squatten for the fucking win. Het herstelt uiteindelijk toch wel mits je de juiste stappen onderneemt, en in de tussentijd kun je waarschijnlijk vrij veel doen, maar als alles failt als je toch blijft squatten zul je niet eens heel veel massa verliezen, denk zelfs dat je nog flink wat aankomt ook.

Verder had ik onderzoek gelezen dat aantoonde dat al trainde je maar 1 kant van je bovenlichaam de andere kant van 17tot70% (dacht ik, die 70% weet ik zeker die 17 niet helemaal) mee deelde in de groei, dus bij de pakken neer gaan zitten is nergens voor nodig alleen slim gaan trainen.

Achteraf wordt je er waarschijnlijk nog beter door ook, heb ik ook met me schouder. Eerst ging het klote hier dan daar en dan weer week niet schouder/borst getraint. Nu weet ik wat ik er aan kan doen om het te voorkomen en heb nu meer flexibiliteit en minder last dan voor het probleem
        Haha dit vind ik toch wel de wreedste opmerking van de topic. Ik ben inderdaad veel bezig met de benen, core en conditie momenteel. Alleen als je dan de rest allemaal bovenlichaam ziet pompen is dat wel frustrerend..

Comment

Haha sorry man, maar moest het gewoon zeggen

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Ik weet niet of je al eens een arm of been gebroken hebt? Misschien een stomme vraag, maar dan zou je wss gelijk weten waar ik het over heb. Ikzelf namelijk wel, allebei mijn armen. De reden waarom ik dit vraag is het volgende. Als je enige tijd met gips hebt gelopen krijg je voordat je echt zonder hulpmateriaal mag rondlopen nog eerst zo'n bruine soort van kousband. Toen m'n pa z'n knie had gebroken kreeg die ook zo'n kousband maar dan voor zijn been uiteraard, die zijn nog wat dikker en steviger als voor je arm. Ik gebruik deze vaak bij de zwaardere sets deadliften en bankdrukken. Echt een aanrader! Lijkt in feite ook op een soort wrist wraps. Als je er aan kunt komen zou ik het zeker eens proberen, het probleem is wellicht nog niet gelijk weg maar het scheelt een hoop!
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Weet je toevallig waar deze te verkrijgen zijn? Ik train de laatste tijd al met pols braces, eentje die zegmaar op een zweetbandje lijkt en eentje waar je met je duim doorheen moet. Ik zit wel naar iets stevigers te zoeken inderdaad.

Comment

Eehm ja, fysiotherapeut, ziekenhuis verder weet ik het niet echt eigenlijk. Maar ik denk dat je ze ook wel gewoon op internet kunt bestellen. Ff googlen ofzo.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

Heb er weer een derde brace bij gehaald nu eentje met spalken, praktisch gezien onmogelijk de beweging te maken!

Comment

piemels

Comment

Originally posted by Stephen88 View Post
                      piemels
                      Pardon?
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

Gewoon ff langs een sportzaak en smalle tape halen, strap intapen voor je training en na je training er weer af halen want het belemmerd je bloedflow wel een betje.

Had zelf ook me pols licht verdraait/gekeeust whatever kon niet eens deur opendoen of glas oppakken, maar niet naar doc gegaan, heb het toen ingewikkeld met van die bokswraps. Werkte perfect ziet der alleen vaag uit

Comment

Man, pak toch gewoon die rust eens, voor je het weet ben je verder van huis man.

Comment

Heb hier ook mee gezeten.

Eerst rust gepakt van een week, toen handschoenen met pols ondersteuning gehaald, daarna eerst een week met kabel biceps gedaan, toen week erna met EZ-stang, toen daarna dumbells, die handschoenen helpen echt!

Comment

totally agree met broes. pak gewoon keer week ff rust.. kan geen kwaad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X