biceps blessure

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• biceps blessure

ik train lang genoeg om met de bekende blessures om te gaan dacht ik maar...
    door een blessure aan de aanhechtingen van mijn biceps in mijn elleboog ben ik heel voorzichtig geworden omdat ik hem natuurlijk niet terug wil. de bekende spanning die we voelen aan de pezen tijdens het biceps trainen geeft voor mij al een soort van waarschuwing waardoor ik al een tijd niet voldoende gewicht durf of kan gebruiken om ze weer goed aan te pakken. Dit ondanks dat de blessure al heel lang geleden is, maar het traject om er af te komen heel lang is geweest. Zou het nu tussen mn oren zitten en moet ik er gewoon voor gaan of zal ik nooit meer zwaar mn biceps kunnen trainen. misschien is er een lid van dit forum die hier een eigen ervaring mee heeft en deze met mij wil delen.

Ga eens naar iemand die kan kijken hoe het staat met je aanhechtingen fysio/manueel.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

gezien je omschrijving zit ik met vrijwel hetzelfde probleem.. ik probeer wel gewoon te belasten, maar dan niet zo ver gaan dat je het ervaart als pijn. zolang het tijdens het trainen en de dag er na geen pijn doet is het prima..

Comment

DL je toevallig met mixed grip ?
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

ik begrijp dat je vroeger een blesure hebt gehad van je biceps in je elleboog?
          mag ik vragen wat je daaraan gedaan hebt?
          ben je ermee naar de huisarts geweest?
          heb je speciale supps of medicatie ervoor genomen?
          Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
          http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Originally posted by _joker_ View Post
            ik begrijp dat je vroeger een blesure hebt gehad van je biceps in je elleboog?
            mag ik vragen wat je daaraan gedaan hebt?
            ben je ermee naar de huisarts geweest?
            heb je speciale supps of medicatie ervoor genomen?

Rust.

@ TO: Gewoon proberen wat zwaardere gewicht te pakken, het zit volgens mij gewoon tussen je oren...

Rustig opbouwen en dan merk je het vanzelf wel..

Comment

van alles volgens mij aangedaan bij de fysio kwamen ze niet diep genoeg de betreffende aanhechting zit in de elleboog tussen de botten zeg maar. het beste resultaat had winnie.

bedankt voor je reactie
              doe voornamelijk de basis oefeningen met curlstang en cable. absoluut geen hammers want dan voel ik teveel spanning op de pezen.

bedankt voor je reactie. zal het in overweging nemen

precies zo doe ik het al jaren bedankt voor je reactie

was even niet in de gelegenheid te reageren. en moet ook nog even wennen waar ik alles kan vinden hier. in ieder geval allemaal bedankt voor julie reactie

Edit GI: post voortaan je shit even in een bericht, of edit het erin, post geen vijf reacties als je er met een toe kunt.
              Last edited by GeneralIx; 23-07-2009, 18:21. Reason: Samengevoegd.

Comment

Geen biceps trainen? Gewoon geen oefeningen doen die geen pijn doen.. 50 rep setjes ver van max., die dingen hebben altijd voor me gewerkt.
                In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X