Pijn bij Squat en Deadlift

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pijn bij Squat en Deadlift

Hoi iedereen, ik had weer is een vraagje.

Ik ben sinds een maandje ofzo begonnen met squat/deadlift waarbij er wel een vriend van me die et al een tijdje doet goed op de houding let maar elke keer als ik me benen buig hebk et gevoel alsof er een velletje van me buik ergens tussen zit dit is msichien ook het geval, maar ik heb er nog geen oplossing voor gevonden me broek losser doen heeft ook geen zin en dit irriteert me egt hard zo kan ik niet normaal squatten en deadliften heeft iemand een oplossing?
    Pumping Iron.

Een lossere trainingsbroek en groter losse shirt? Mijn buik geeft geen enkele problemen :O

Comment

ja alsk daar ga staan met me broek op me knieen heeft et nog geen zin kheb egt zon brandgevoel onderaan me buik zodra ik buig zoals prikkeldraad (de ouwe kinder naaistreek) en een grotere broek? Bf 8-9% 62kg ik weet et ook nie meer
      Pumping Iron.

Comment

Je broek minder strak doen en iets lager dragen? Ik heb de mijne ONDER me buik en niet OP me buik

Comment

ik ken het gevoel heb het ook wel eens.. heb het altijd als ik me riem aan heb voor de squat, ik doe nu altijd zonder riem geen last meer ervan . maar is idd wel iri als je op de 100 kilo in je nek hebt liggen

grtzz

Comment

Squatten deadliften doet veel meer pijnd an een velletje wat vastshit, shit man kom op zeg beetje hard worden

Ik zit helemaal onder de blauwe plekken van frontsquatten en van back boxsquats zijn me achterkant schouders helemaal geschaaft toegetakeld en beetje lichtblauw/paars geworden omdat ik het niet gewend ben, doet vertieft pijn als ik de bar unrack maar daarna doet de oefening veel meer pijn dat die kleine dingetjes. Koop een trainingsbroek ditch die belt die heb je toch niet nodig als je die uberhaubt al gebruikt en ff wat karakter tonen.

Niemand gelooft hier dat je niet kan squatten of deadlift omdat er een velletje vast zit

Owh en misschien heb je vertiefde onderbroek aan ? Heb dat 1x gehad misschien dat dat het is
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

jonge ik weet wel wanneer een spier pijn doet of datk een blauwe plek krijg maar ik heb het over een focking irritant kut gevoel alsof iemand ff een hard bitchslap tege je buik aan geef of als iemand prikkeldraad doet bij je arm dit is gewoon heel irritant bij et squatte
              Pumping Iron.

Comment

je bent de eerste met dat gevoel.

Comment

Kun je de beweging zonder gewicht wel compleet maken zonder probleem?
                  Last edited by Morocius; 14-07-2009, 14:35.
                  He who keeps silent consents.

Comment

Als je maar niet komt met ik kan wel legpressen dan vind ik alles best, doet altijd wel wat pijn tis niet anders

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

no pain no gain.
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                        no pain no gain.
                        x2...

Comment

In je blote reet gaan staan squatten ? Dan hebje geen last van kledij die kan knellen
                          " Failure is not an option "

Comment

ik voel het zowiezo wel in me benen maar je hebt goeie pijn en slechte pijn als alsk het gevoel heb dat iemand ff met een zweep op me buik mept ofzo dan weetk dat me spieren daar nix mee te maken hebbe.

maark ga et morge probere met een broek zonder touwtjes
                            Pumping Iron.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X