technogym apparaten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• technogym apparaten

Mijn vraag is: werken deze apparaten of moet ik me vooral concentreren op dumbbells, squatten, deadliften, cable rows etc.?

Bij veel van de apparaten zit ik namelijk al op de max, ben dan wel redelijk sterk maar vraag me af of ze echt nut hebben.

Voorbeeld apparaat:

2 hendels omlaag trekken ( voor schouders ), apparaat gaat tot 90 kilo en dit kan ik al 8x volhouden

Nee je bent niet sterk als je op die machines alles max doet. Ik deed in no time uni lateraal 130kg leg presses, unilateraal 70kg leg extention en leg curls en de ab- en adductor zaten ook in no time op max. Gewoon zoveel mogelijk met losse gewichten trainen met wat kabel stations als extra's.

Comment

heel duidelijk voorbeeld...
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

apparaten voor schouders zijn altijd opwaardse bewegingen... dus waarschijnlijk heb je oefening voor de rug te pakken.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
          apparaten voor schouders zijn altijd opwaardse bewegingen... dus waarschijnlijk heb je oefening voor de rug te pakken.
          ik stond er ook al scheef naar te kijken.
          zal idd wel een rug oefening zijn. of je moet op de kop staan
          Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
          http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

tjah da zou ook zo maar kunne, kweet het ook niet allemaal meer uit mijn hoofd, tzal dan wel rugoefening zijn maar schouders voel je ook

maar ik weet genoeg, die apparate gebruik ik wel als warming up en dan doe ik het echte werk met losse gewichten

nog 1 vraagje: is het als beginner misschien handig om te benchpressen in zon stellage, is iets veiliger en ik merk dat mijn lnkerkant sterker is dan de rechter, dus als ik benchpress ga ik automatisch een beetje schuin

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              Nee je bent niet sterk als je op die machines alles max doet. Ik deed in no time uni lateraal 130kg leg presses, unilateraal 70kg leg extention en leg curls en de ab- en adductor zaten ook in no time op max. Gewoon zoveel mogelijk met losse gewichten trainen met wat kabel stations als extra's.
              dat dacht ik dus ook al, wilde het alleen even duidelijk controleren, idd zon legg presses machine staat er ook, zit ik nu ook al op 160 (set van 10) dus da zal ook wel niet werken.

Comment

1xBW MP (of PP)
                1,5x BW Bench
                2x BW Squat
                2,5x BW Deadlift

Dan ben je sterk, al gebruik je 1000kg op je schouderoefeningen

EDIT; misschien is 2,5bw Deadlift wel erg hoog naja
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                  tjah da zou ook zo maar kunne, kweet het ook niet allemaal meer uit mijn hoofd, tzal dan wel rugoefening zijn maar schouders voel je ook

maar ik weet genoeg, die apparate gebruik ik wel als warming up en dan doe ik het echte werk met losse gewichten

nog 1 vraagje: is het als beginner misschien handig om te benchpressen in zon stellage, is iets veiliger en ik merk dat mijn lnkerkant sterker is dan de rechter, dus als ik benchpress ga ik automatisch een beetje schuin
                  Dan zou je juist daarom net los moeten bankdrukken. In mijn ogen lost zo'n machine namelijk dat probleem niet op. Bij los bankdrukken komt stabiliteit ook om de hoek kijken waardoor je rechterkant gedwongen word om mee te helpen. Bij een machine is dat niet het geval. Als je bang bent dat het niet veilig genoeg is kijk dan rond voor een goede spotter.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik vind het trainen met losse gewichten ook beter, maar een dag alleen apparaten als je een off day hebt(bv een lange dag op het werk)is ook wel relaxed.
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                      1xBW MP (of PP)
                      1,5x BW Bench
                      2x BW Squat
                      2,5x BW Deadlift

Dan ben je sterk, al gebruik je 1000kg op je schouderoefeningen

EDIT; misschien is 2,5bw Deadlift wel erg hoog naja
                      mijn stats vanaf vandaag:
                      75 bench press
                      80 squat
                      deadlift heb ik nog niet geprobeerd

dus ik ben al op de goede weg

Comment

mijn stats vanaf vandaag:
                        75 bench press
                        80 squat
                        deadlift heb ik nog niet geprobeerd

dus ik ben al op de goede weg
                        Je hebt nog niet gedeadlift en je vind dat je op de goede weg bent? Ga eens gauw deadliften!

Make me proud!
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

dat komt de volgende training
                          Last edited by Tommyy; 16-07-2009, 20:53.

Comment

tjah ik moet me schema volgen he
                            Van wie is dat schema, van wie moet je dat volgen en waarom staat er geen DL in dan?
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ritueel verbranden dat schema en snel gaan deadliften
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X