Iets slappere borsten, hoe verstevigen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Iets slappere borsten, hoe verstevigen?

Sinds ik in mei begonnen ben met fitness en lichte KT ben ik 2 kilo aangekomen, en is mijn taille-omvang met 2 cm geslonken. Ik heb het idee dat ik wat meer spieren heb gekregen en minder vet.

Ik heb wel het idee dat mijn borsten iets geslonken zijn, ben van 70G naar 70F gegaan. Dat is op zich nog geen ramp, alleen heb ik het idee dat ze wat slapper beginnen te worden, de ronde vorm is er een beetje uit. Hoe kan ik dit het beste verstevigen?

pokon drinken!

Comment

???????????? Ik dacht dat juist door fitness de borsten wat steviger zouden worden. Doe je wel borst oefeningen ?
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Ik had nooit verwacht nog eens dit soort taal uit te kramen, maar alsjeblieft:

"Je bent een sjembek dat zeurt
        Maar je weet niet watskeburt
        "

Ga eens fijn naar boven, het is allang bedtijd geweest.

Comment

Originally posted by kees View Post
          ???????????? Ik dacht dat juist door fitness de borsten wat steviger zouden worden. Doe je wel borst oefeningen ?
          Ik doe chest presses, met 4 dumbbells van 4 kilo. Kan ik beter meer of andere oefeningen gaan doen?

Comment

Uhm...sporten met wat zwaardere/uitdagendere gewichten die je spieren ook daadwerkelijk stimuleren om steviger te worden? Net zoals een vent sporten en niet als de oude huismussen

Je bent ook vet aan het verliezen dus ook je borsten zullen een cup maat of 2 minder worden. Alles komt in betere proporties te liggen.

Comment

Originally posted by sjembek View Post
              pokon drinken!
              goede eerst post .. -,-

Comment

Als je aan het cardioën geslagen bent en krachttraining met pink dumbells hebt gedaan kun je idd wel verwachten wat borstomvang in te leveren.

Hoe staat het met je BF, want hoor over het algemeen pas van meiden/dames dat hun borsten slinken als ze vrij laag komen
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Xomgeek View Post
                  goede eerst post .. -,-
                  Shit je was me voor wat een balzak

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by sjembek View Post
                    pokon drinken!
                    Begint het weer? ja hoor een nieuwe lid die jopie poopie wil zijn . laser op kerel met je achterlijke gedoe. dit is een serieuse topic en forum. Ga je maar eerst eens normaal voorstellen. Door die idioote uitspraak van je ga ik niet eens meer reageren op jou topics. van mij mag je een ban krijgen.

Comment

BF is volgens mij nog vrij hoog, volgens de laatste meting 30,7% Heb er gemiddeld gezien iets van 1% af gehaald.
                      Ik ben trouwens wel pas een paar maanden aan de pil, misschien werken hormoonschommelingen ook mee. Hoop in ieder geval niet dat het spul slapper wordt, had eerst behoorlijk volle en ronde :S

Is het beter om op een apparaat de borstspieren te trainen dan met dumbells?

Comment

Originally posted by Eunice View Post
                        BF is volgens mij nog vrij hoog, volgens de laatste meting 30,7% Heb er gemiddeld gezien iets van 1% af gehaald.
                        Ik ben trouwens wel pas een paar maanden aan de pil, misschien werken hormoonschommelingen ook mee. Hoop in ieder geval niet dat het spul slapper wordt, had eerst behoorlijk volle en ronde :S

Is het beter om op een apparaat de borstspieren te trainen dan met dumbells?
                        Ik denk dat je een toestel bedoeld. De peckdec. Ik denk het wel. Hoelang doe je aan fitness?

Comment

Originally posted by kees View Post
                          Ik denk dat je een toestel bedoeld. De peckdec. Ik denk het wel. Hoelang doe je aan fitness?
                          Nog maar 2,5 maanden, echt nieuw dus. Ik merk al wel vrij snel verbetering, ik kan gemiddeld om de paar weken wel een kilootje zwaarder pakken Ik train 3 keer per week, in deze periode heb ik 6 keer verzuimd vanwege ernstige buikklachten.

Comment

Dit komt misschien heel erg sexistisch over, maar heb je before en afterpics? Iets waarbij je ook je bodycompositie kunnen inschatten. Je zegt 1% eraf, maar als je redelijk fanatiek sport ipv niks doen kan het vrij snel gaan. 30% bf bij vrouwen is niet overdreven hoog geloof ik, echter is het wel bekend dat je borstomvang vrij sterk gerelateerd is aan je BF%. Daarom hebben dikkere vrouwen vaak ook grotere borsten. Hoe strak je BH zit heeft natuurlijk ook invloed op hoeveel vet je draagt op de plekken waar deze in aanraking komen met je huid, als je vet% afneemt lijkt je BH natuurlijk ook losser te zitten terwijl de borstomvang marginaal gekrompen is

Denk dat je het beste even kunt wachten op adviezen van het vrouwelijke deel van het forum, daar die meer vanaf weten dan stelletje gasten.

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                              Dit komt misschien heel erg sexistisch over, maar heb je before en afterpics? Iets waarbij je ook je bodycompositie kunnen inschatten. Je zegt 1% eraf, maar als je redelijk fanatiek sport ipv niks doen kan het vrij snel gaan. 30% bf bij vrouwen is niet overdreven hoog geloof ik, echter is het wel bekend dat je borstomvang vrij sterk gerelateerd is aan je BF%. Daarom hebben dikkere vrouwen vaak ook grotere borsten. Hoe strak je BH zit heeft natuurlijk ook invloed op hoeveel vet je draagt op de plekken waar deze in aanraking komen met je huid, als je vet% afneemt lijkt je BH natuurlijk ook losser te zitten terwijl de borstomvang marginaal gekrompen is

Denk dat je het beste even kunt wachten op adviezen van het vrouwelijke deel van het forum, daar die meer vanaf weten dan stelletje gasten.
                              Over de pics, ik schaam me ronduit voor mijn lijf. Het is erg uit vorm door ziekte, vooral mijn buik is de laatste tijd zo vaak opgezet geweest (meer dan 10 cm zwelling in 10 minuten na het eten van tarweproducten) dat deze er uit ziet of ik net bevallen ben. Ik wacht er dus liever nog even mee tot ik niet meer lil en tril :S

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X