Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dus, deadliften. Goede training voor onderrug (ook al is hij hoofdzakelijk voor hamstrings), ook je onderrug wordt goed meegenomen, top ervaringen mee.
Oke Ik zal binnekort deze oefeningen toevoegen. Laat ik het meteen ff checken of ik het wel goed doe.
Ik zou squatten ook toevoegen als ik jou was, ook al heeft dat niet bar veel met je onderrug of benchpress te maken, zou hem wel toevoegen als ik jou was.
Maar post je schema eens?
En verander je wel eens van schema of zit je al tijden op je hetzelfde? Je spieren moeten namelijk verandering in training krijgen. Om het heel simpel te zeggen: je spieren raken na lange tijd gewend aan bepaalde training en behoeven dan verandering, dus nieuwe oefeningen.
Maar als ik jou was zou ik zeker gaan squatten en deadliften, onmisbare oefeningen in mijn ogen, en ik denk in vele ogen hier.
Nou,
Ik ben paar maanden geleden begonnen met krachttraining. echter gaf ik toen geen aandacht aan voeding. ik deed 5x per week krachttraining met iedere keer dezelfde oefeningen. toen ik begon deed ik alleen, borst biceps en 1 oefening voor schouders.
ongeveer 1 maand geleden ging ik dus door deze site ook mijn voeding veranderen, en voegde ik oefeningen voor rug kuiten, en benen toe.
Dus 3 keer in de week, fullbodyschema.
Ik merk wel dat ik nu ik veel meer eiwitten eet, veel sneller naar een hoger gewicht kan.
Of moeten het totaal andere oefeningen zijn om je spieren te prikkelen?
Eerder deed ik de oefeningen ook niet in een bepaalde volgorde, nu begin ik dus met de benen, beginnend met een compund oefening. en daarna leg extensions etc.
trainingsschema: De laatste set zorg ik dat ik bij elke oefening de 10 niet haal. krijg mijn trainingsschema niet geupload dus dan maar zo:
Benen: leg press(compound) 4 x 10 leg extension(isolate) 4 x 10 seated leg curl (isolate 4 x 10 rug: High row 4 x 10 Low Row 4 x 10 t-bar Row 4x 10 borst: Pull Over 4 x 10 bankdrukmachine 4 x 10 flymachine borst/schouders 4 x 10 Biceps: preachers curl of Dumbbell 4 x 10
Zal vast wel iets vergeten zijn, dus er zullen nog wel meer posts volgen.
Ik zou squatten ook toevoegen als ik jou was, ook al heeft dat niet bar veel met je onderrug of benchpress te maken, zou hem wel toevoegen als ik jou was.
Ik voeg ze beide toe.
Heb ze ook wel nodig,
Mijn buik hangt een beetje naar voren.
komt door verkeerde houding + buikspieroefeningen
Als ik al een tijdje vastzit op hetzelfde gewicht doe ik gewoon 1 training minder herhalingen met meer gewicht. bv normale training: 3x10, 1 keer 4x6 of 5x5. De training daarna kan ik er altijd een schijfje bijhangen
Ik ben paar maanden geleden begonnen met krachttraining. echter gaf ik toen geen aandacht aan voeding. ik deed 5x per week krachttraining met iedere keer dezelfde oefeningen. toen ik begon deed ik alleen, borst biceps en 1 oefening voor schouders.
ongeveer 1 maand geleden ging ik dus door deze site ook mijn voeding veranderen, en voegde ik oefeningen voor rug kuiten, en benen toe.
Dus 3 keer in de week, fullbodyschema.
Ik merk wel dat ik nu ik veel meer eiwitten eet, veel sneller naar een hoger gewicht kan.
Of moeten het totaal andere oefeningen zijn om je spieren te prikkelen?
Eerder deed ik de oefeningen ook niet in een bepaalde volgorde, nu begin ik dus met de benen, beginnend met een compund oefening. en daarna leg extensions etc.
trainingsschema: De laatste set zorg ik dat ik bij elke oefening de 10 niet haal. krijg mijn trainingsschema niet geupload dus dan maar zo:
Benen: leg press(compound) 4 x 10 leg extension(isolate) 4 x 10 seated leg curl (isolate 4 x 10 rug: High row 4 x 10 Low Row 4 x 10 t-bar Row 4x 10 borst: Pull Over 4 x 10 bankdrukmachine 4 x 10 flymachine borst/schouders 4 x 10 Biceps: preachers curl of Dumbbell 4 x 10
Zal vast wel iets vergeten zijn, dus er zullen nog wel meer posts volgen.
Heb geen tijd het helemaal door te nemen, doe ik nog, beloof ik (hoewel er anderen zijn waar je veeeeel meer aan hebt). Maar je begon dus totaal fout. 5x trainen in 7 dagen, en elke dag hetzelfde. Wat inhoudt dat je max 1 dag rust had ergens tussendoor, maar dat je ook genoeg dagen achter elkaar dezelfde spiergroepen trainde.
Rust is heel erg belangrijk voor trainen. Je spieren hebben hersteltijd nodig.
Weet niet wanneer je je fb trained, maar hou er dus rust tussen. Dus niet maandag en dinsdag, maar bijvoorbeeld maandag, woensdag, vrijdag, maandag..etc.
Heb geen tijd het helemaal door te nemen, doe ik nog, beloof ik (hoewel er anderen zijn waar je veeeeel meer aan hebt). Maar je begon dus totaal fout. 5x trainen in 7 dagen, en elke dag hetzelfde. Wat inhoudt dat je max 1 dag rust had ergens tussendoor, maar dat je ook genoeg dagen achter elkaar dezelfde spiergroepen trainde.
Rust is heel erg belangrijk voor trainen. Je spieren hebben hersteltijd nodig.
Weet niet wanneer je je fb trained, maar hou er dus rust tussen. Dus niet maandag en dinsdag, maar bijvoorbeeld maandag, woensdag, vrijdag, maandag..etc.
Ik bekijk je schema nog.
Gelukkig doe ik dat dus ook niet meer.
Doe nu 3 x per week fullbody, met bovenstaand trainingsschema
Ik had even nagevraagd,
Bij ons in de sportschool zeiden ze dat met mijn lengte (1.81) beter niet kon squatten, namelijk omdat als je met grotere gewichten gaat doen er veel druk op de bovenkant van je schouders komt te liggen.
Maar waarschijnlijk maandag ga ik oefeningen voor triceps en deadlifts toevoegen.
Ik had even nagevraagd,
Bij ons in de sportschool zeiden ze dat met mijn lengte (1.81) beter niet kon squatten, namelijk omdat als je met grotere gewichten gaat doen er veel druk op de bovenkant van je schouders komt te liggen.
Maar waarschijnlijk maandag ga ik oefeningen voor triceps en deadlifts toevoegen.
dan kunnen die mensen in die sportschool beter een andere baan gaan zoeken
Hun zullen er toch ook veel verstand van hebben, en een opleiding gedaan hebben
Na een opleiding vertel je gewoon dezelfde kul door die de leraar ook heeft moeten slikken. Kom je toch tegen in elke opleiding/sector? Vroeger leerde men ook aan dat de aarde plat was
Getting stronger to fend off potential zombie attacks.
Maar nu heb ik een ander probleem.
Mijn school begint over 2 weken, en ik krijg daarbij 6 uur sport in de week.
maar hoe moet ik dat aanpakken met bulken? en gaat dat samen spiermassa opbouwen en zoveel sporten. k weet niet of ik eronderuit kan komen, maar als beveiliger heb je toch een goede conditie nodig :P
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment