geen vooruitgang

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dfuse View Post
    Vanwaar komt dat fabeltje toch? Als je logisch nadenkt, waarom zou er meer druk op je schouders komen als je groter bent?? Je legt gewoon een langere weg af maar je spieren zijn dan ook veel groter.
    Ik ben 1.96m en squat, we zullen zien wat het geeft hé
    Ja, op het cios ja.
    daar word je leuk verteld hoe je een leuk gymlesje in elkaar moet breien, maar ik ben er bijna geen één tegen gekomen die echt verstand van zaken heeft wat betreft oefeningen/krachttraining. Vraag voor de gein eens of ze je correct willen leren deadliften........... dan weet je al weer genoeg.

Comment

Originally posted by SCFNoSurrender View Post
      klopt er dan niks van?

Hun zullen er toch ook veel verstand van hebben, en een opleiding gedaan hebben
      Sorry dfuse ik wilde reageren op bovenstaande kwoot.

Comment

Originally posted by ukkie View Post
        Ja, op het cios ja.
        daar word je leuk verteld hoe je een leuk gymlesje in elkaar moet breien, maar ik ben er bijna geen één tegen gekomen die echt verstand van zaken heeft wat betreft oefeningen/krachttraining. Vraag voor de gein eens of ze je correct willen leren deadliften........... dan weet je al weer genoeg.
        'T is al heel wat als ze uberhaupt weten wat deadliften is.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

Oke dan ga ik denk ik toch squatten.

Maar nu heb ik een ander probleem.
          Mijn school begint over 2 weken, en ik krijg daarbij 6 uur sport in de week.
          maar hoe moet ik dat aanpakken met bulken? en gaat dat samen spiermassa opbouwen en zoveel sporten. k weet niet of ik eronderuit kan komen, maar als beveiliger heb je toch een goede conditie nodig :P

Comment

Hey Uk, vind jou schermafbeelding wel lekker.
            Zelf genomen in de trein?

Comment

Ik weet het ultieme antwoord: Eten, eten, eten. Havermout, noten, kwark, vis, kip, rijst, pasta.

En ik meen het, wil je vooruit gaan zul je moeten vreten. Begin weer iets lichter met trainen en doe er per week een paar kg. bij op de oefeningen die je doet, en hoppa: je groeit.
              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Hey Uk, vind jou schermafbeelding wel lekker.
                Zelf genomen in de trein?
                Nee, helaas niet stond op GS, maar man man want een billen.

Comment

Originally posted by SCFNoSurrender View Post
                  Ik had even nagevraagd,
                  Bij ons in de sportschool zeiden ze dat met mijn lengte (1.81) beter niet kon squatten, namelijk omdat als je met grotere gewichten gaat doen er veel druk op de bovenkant van je schouders komt te liggen.
                  Maar waarschijnlijk maandag ga ik oefeningen voor triceps en deadlifts toevoegen.
                  Ben meteen gestopt met lezen

Was zeker zo'n kerel in een 'COACH' shirtje?

Comment

Arme bodybuilders, powerlifters en strongman atleten die vaak langer zijn dan 1.80 en veel gewicht squaten :P

Comment

Het zal wel zo zijn, dat ze liever hebben dat jij en anderen niet squaten want dan kunnen ze zelf squaten zonder te wachten op hun beurt.. En nog wat over die sportschool van je, ik heb nog nooit zulke flauwekul gehoord. Zo kunnen ze beter sluiten, want atleten onder de 180 ken ik er niet zoveel....

Comment

Ik weet het ultieme antwoord: Eten, eten, eten. Havermout, noten, kwark, vis, kip, rijst, pasta.

En ik meen het, wil je vooruit gaan zul je moeten vreten. Begin weer iets lichter met trainen en doe er per week een paar kg. bij op de oefeningen die je doet, en hoppa: je groeit.

en als je al 2 keer zoveel eet als normaal maar je komt niet meer aan groei je dn wel gewoon sneller met oefeningen of begint dit pas echt te werken als je eerst meer gewicht op doet?

Comment

Coleman heeft ook nooit gesquat en is ook niet iets van 1.90 ofzo
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

Ik maak me bij Coleman eerder zorgen om de stang + gewichten dan zijn schouders
                            How you like them apples?

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                              Coleman heeft ook nooit gesquat en is ook niet iets van 1.90 ofzo

Hoe kom je daar nou bij.....Coleman squat wel, of het was zn tweeling broer die ik heb zien squatten
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                                Hoe kom je daar nou bij.....Coleman squat wel, of het was zn tweeling broer die ik heb zien squatten
                                Ook mis, het was zn jongste zusje. En ze is aan het afbouwen, ook veelste lang..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X