Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
6x70 was mijn top, tijd niet getrained dus zal nu wel dikke bout zijn.
@spank
waarom is dat vrij beroerd? Je weegt 63kilo.. dus je zit nog maar een paar kilo van je eigen lichaamsgewicht drukken af.. das helemaal niet beroerd.
Het verbaasd me dat al die 'bodybuilders' die hier 100+ kg's wegdrukken geen foto's van hun zelf hebben, de meeste dan.. Als ik 100+ KG weg zou drukken en ik zou nette armen hebben dan had ik allang een profielafbeelding ge-upload want met dit kippenborstje ga ik natuurlijk niet te koop lopen he hahahaha
Het verbaasd me dat al die 'bodybuilders' die hier 100+ kg's wegdrukken geen foto's van hun zelf hebben, de meeste dan.. Als ik 100+ KG weg zou drukken en ik zou nette armen hebben dan had ik allang een profielafbeelding ge-upload want met dit kippenborstje ga ik natuurlijk niet te koop lopen he hahahaha
dit slaat weer helemaal nergens op!! om 100 kilo weg te drukken hoef jij er niet spectaculair uit te zien hoor. integendeel zelfs je kunt breed en slap zijn of sterk en skinnie. en niet iedereen die nette armen hebben plaatsen foto's.
dit slaat weer helemaal nergens op!! om 100 kilo weg te drukken hoef jij er niet spectaculair uit te zien hoor. integendeel zelfs je kunt breed en slap zijn of sterk en skinnie. en niet iedereen die nette armen hebben plaatsen foto's.
mee eens, ik ben ook niet geweldig 'groot' ofzo, maar ik zit ook boven de 100kg
Geen idee wat mijn top is, geef er ook geen moer om.
maar jij bent supermacho dus verwachten van jou wel 150+
enem... niet iedereen wilt zijn foto's op het internet.
En de mensen die 100+ drukken vind ik meestal we een filmpje waard want je kan ook heel erg verkeerd drukken en dan haal je sneller die 100 dan de correcte oefening
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment