Wat is jouw top met bankdrukken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw PR:

4800Nm drukkracht op de plee..
    en

10 x 50 KG !!!
    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

• Originally posted by MasterTuning View Post
      Nieuw PR:

4800Nm drukkracht op de plee..
      en

10 x 50 KG !!!
      Nja, veel woorden... Filmpjes willen we zien van die plee
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• Pijn PR van Maandag:
        5 * 57,5 Vrij beroerd dus ik werk eraan!

63 Kilo
        1.78
        Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

• Originally posted by Sancho View Post
          Nja, veel woorden... Filmpjes willen we zien van die plee
          Das het probleem... plee ging maar tot 2000 NM... dus ik schijt nu in een gat in de grond... het franse verhaal ..
          De waarheid kan erg hard zijn

Comment

• 6x70 was mijn top, tijd niet getrained dus zal nu wel dikke bout zijn.

@spank
            waarom is dat vrij beroerd? Je weegt 63kilo.. dus je zit nog maar een paar kilo van je eigen lichaamsgewicht drukken af.. das helemaal niet beroerd.

Comment

• Net 75kg 8-8-7, volgende keer gaat die 8-8-8 eraan
              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Het verbaasd me dat al die 'bodybuilders' die hier 100+ kg's wegdrukken geen foto's van hun zelf hebben, de meeste dan.. Als ik 100+ KG weg zou drukken en ik zou nette armen hebben dan had ik allang een profielafbeelding ge-upload want met dit kippenborstje ga ik natuurlijk niet te koop lopen he hahahaha

Comment

• Originally posted by Suurbier View Post
                  Het verbaasd me dat al die 'bodybuilders' die hier 100+ kg's wegdrukken geen foto's van hun zelf hebben, de meeste dan.. Als ik 100+ KG weg zou drukken en ik zou nette armen hebben dan had ik allang een profielafbeelding ge-upload want met dit kippenborstje ga ik natuurlijk niet te koop lopen he hahahaha
                  Zit wel wat in natuurlijk
                  Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

• Originally posted by Suurbier View Post
                    Het verbaasd me dat al die 'bodybuilders' die hier 100+ kg's wegdrukken geen foto's van hun zelf hebben, de meeste dan.. Als ik 100+ KG weg zou drukken en ik zou nette armen hebben dan had ik allang een profielafbeelding ge-upload want met dit kippenborstje ga ik natuurlijk niet te koop lopen he hahahaha
                    dit slaat weer helemaal nergens op!! om 100 kilo weg te drukken hoef jij er niet spectaculair uit te zien hoor. integendeel zelfs je kunt breed en slap zijn of sterk en skinnie. en niet iedereen die nette armen hebben plaatsen foto's.

Comment

• Originally posted by bong bong View Post
                      dit slaat weer helemaal nergens op!! om 100 kilo weg te drukken hoef jij er niet spectaculair uit te zien hoor. integendeel zelfs je kunt breed en slap zijn of sterk en skinnie. en niet iedereen die nette armen hebben plaatsen foto's.
                      mee eens, ik ben ook niet geweldig 'groot' ofzo, maar ik zit ook boven de 100kg

Comment

• Geen idee wat mijn top is, geef er ook geen moer om.

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
                          Geen idee wat mijn top is, geef er ook geen moer om.
                          maar jij bent supermacho dus verwachten van jou wel 150+

enem... niet iedereen wilt zijn foto's op het internet.
                          En de mensen die 100+ drukken vind ik meestal we een filmpje waard want je kan ook heel erg verkeerd drukken en dan haal je sneller die 100 dan de correcte oefening
                          Calisthenics / Street workout

Comment

• mastertuning hahaha jij bent very irriterend persoon hoe wordt je dat

Comment

• Originally posted by henk33 View Post
                              mastertuning hahaha jij bent very irriterend persoon hoe wordt je dat
                              ff of topic dan maar: De moderators hebben besloten dat hij very irriterend is en hem dat onderschrift gegeven.
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• hahahaha echt mooi dit, is alleen hij dit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X