Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
het is bijna krokus vakantie
dus dan heb ik wel tijd genoeg voor een filmpje te maken
en kheb gisteren is 132.5 gedaan dat ging nog redelijk goed!
binnen kort krijgen jullie het filmpje!
Mijn steun heb je. Laat me dan wel niet in de steek en post je filmpje.
Je moet inderdaad niet zo breed zijn als een kleerkast om +100 te drukken.
Je zou nog verschieten van sommige hoeveel kracht ze hebben.
Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest
Ja het is echt waar. Op internet is iedereen sterker en een beest, donder toch op kerel. Houd deze onzin voor jezelf, denk je nou echt dat ik dat moet geloven....
Waarschijnlijk een prutser van 14 jaar oud die op internet even de grote man speelt.
Nex ik ga op je zetten terwijl ik die andere gozer op vreet.
So be warned batty boys
Nu ik in de cut zit merk ik dat het steeds moeilijker word met drukken. Moet meer vezels eten voor de stoelgang. Maar ook me bench gaat iets achter uit. De 100 doe ik nu echt met veel pijn en moeite
is het geen goed idee om deze DISCUSSIE TOPIC te sluiten en een normale opnieuw te openen... en dan gewoon iedereen die een PR neer zet een filmpje erbij zet om alle comotie te voorkomen !!!!
EDIT: het is een goed idee als je gewoon normaal post en niet op deze bijzonder irritante manier aandacht probeert te trekken.
is het geen goed idee om deze DISCUSSIE TOPIC te sluiten en een normale opnieuw te openen... en dan gewoon iedereen die een PR neer zet een filmpje erbij zet om alle comotie te voorkomen !!!!
EDIT: het is een goed idee als je gewoon normaal post en niet op deze bijzonder irritante manier aandacht probeert te trekken.
Pinada.. heb niet voor niets de titel onder me naam moet het wel in stand houden.. prettig weekend
gisteren iemand gezien drukte 2x180 1ste keer zonder hulp 2de x beetje van de spotter maar het was wel een super macho die het deed en hij had al paar sets achter de rug van 150 en 160 170kg
gisteren iemand gezien drukte 2x180 1ste keer zonder hulp 2de x beetje van de spotter maar het was wel een super macho die het deed en hij had al paar sets achter de rug van 150 en 160 170kg
Wow dat is nice! Die van mij 2 x 130 waarbij de spotter met rep 1 de stang niet heeft aangeraakt
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment