Wat is jouw top met bankdrukken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Snyder View Post
    Na dit topic te hebben gelezen heb ik alweer een nieuw doel opgesteld! namelijk 100kg benchen, ik heb het nog nooit echt getest in de fitness maar denk dat mijn top atm 50 is (lach maar...). Atm ben ik 18 jaar, 1.73m en 69 kg. Denken jullie dat ik een kans maak om de 100 te maken? :P

Greetz
    Tuurlijk gewoon lekker doortrainen en dan kom je er vanzelf ik dacht eerst ook nooit de 100 te halen, nu ga ik eroverheen

Comment

• stel een doel... ga voor dat doel... en je haalt jouw doel.

5jaar geleden 10x40kg
      1 1/2 jaar geleden 10x75kg

nu 10x120 tot boven de borst of 10x100kg netjes rustig tot op de borst.

Ga ervoor en dan gaat het ook lukken.

grtzz Luckypress
      leeftijd 47 jr lengte 183 cm gewicht 108 kg

Comment

• Ja als het op BB'en aankomt werk ik altijd met duidelijke doelen die ik voor mezelf opstel. En dan doe ik er natuurlijk alles om het te bereiken. Ik zal overmorgen in de fitness is testen hoeveel ik kan benchen, morgen geen tijd

Joe

Comment

• ik kan niet bankdrukken.
          het houd bij 70 kilo op.
          snap het niet alles kan ik zwaar en kan het steeds zwaarder.
          begon 4 maanden geleden met dumbel press op 14 kilo kan nu 24 kilo geen probleem.
          en bankdrukken is gestegen met 5 kilo.
          snap het niet.
          one goal: power and mass

Comment

• Volgens mij klopt het juist precies. Volgens mij kun je namelijk wat je aan elke kant aan de stang plakt als dumbell gewicht aan. Zo is het bij mij in ieder geval. Oftewel 70-20(stanggewicht)=50 kg totaal. Dat komt neer op 50/2=25kg per dumbell. Aangezien je waarschijnlijk dumbells hebt die 2kg per keer omhoog gaan klopt die 24kg perfect.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Vreemde theorie
              Who's the Chef

Comment

• Tot nog toe heeft hij altijd geklopt, bij mij een paar vrienden van mij en nu ook bij anne. Probeer het eens uit zou ik zeggen.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• Ik heb vorige week 120 gedrukt als ik daar de stang van 20 vanaf haal moet ik dus dumbells van 50 kg per kant kunnen liften?

Comment

• mijn bench is 152,5 weeg zelf rond de 80 kilo

Grtz
                    stil growing

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                      Ik heb vorige week 120 gedrukt als ik daar de stang van 20 vanaf haal moet ik dus dumbells van 50 kg per kant kunnen liften?
                      Volgens mijn theorie wel. Probeer het maar uit.

sigpic

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                        Volgens mijn theorie wel. Probeer het maar uit.
                        Bij mij lukt dit niet. Met moeite 2 dumbells van 40 kg en top met stang ligt nu nog steeds op 100.
                        Op te drukken met dumbells heb je meer enwicht nodig vind ik en hier zal ik kracht verliezen.
                        Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

• Originally posted by Tigra View Post
                          Bij mij lukt dit niet. Met moeite 2 dumbells van 40 kg en top met stang ligt nu nog steeds op 100.
                          Op te drukken met dumbells heb je meer enwicht nodig vind ik en hier zal ik kracht verliezen.
                          Als die stang 20 kilo weegt heeft generalix gelijk namelijk 100-20 =80 80/2 =40

Comment

• Heb het dan eindelijk kunnen testen (fitness gesloten op 1e en 2e januari...)
                            Bench=55 kg... maar mag ik erbij zeggen dat het de eerste keer is dat ik bench

Hoe moet ik het nu aanpakken om rustig aan op te bouwen? elke week 4-5 kg erbij?

Comment

• Mijn toppunt was 1.5j geleden

3 x 132.5 kg toen trainde ik met partner

Nu zit ik ongeveer aan 3 x 115 kg terwijl ik alleen train.

Comment

• Originally posted by Snyder View Post
                                Heb het dan eindelijk kunnen testen (fitness gesloten op 1e en 2e januari...)
                                Bench=55 kg... maar mag ik erbij zeggen dat het de eerste keer is dat ik bench

Hoe moet ik het nu aanpakken om rustig aan op te bouwen? elke week 4-5 kg erbij?
                                Ik deed elke week 5 kilo 2,5 per kant tot het niet meer gaat je kan niet eeuwig blijven doorgaan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X