Originally posted by IJsBlok
View Post
Wat is jouw top met bankdrukken?
Collapse
X
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostCorrect. Ik kan nu 1 x een keurige beurt met 175 kg doen, en een "sloppy one" met 180 kg. Ik probeer er naartoe te werken om voor de zomer de 200 kg te kunnen deadliften. Bankdrukken gaat nu ook zeker weer de goede kant uit. Ik maak nu meerdere setjes van 100, 110, 120 en 125 (met spotter) om straks snel over de 130 heen te knallen. Maar daar later meer over.
Netjes.
Die 200 heb je zomaar in het begin als je deadlift op kracht gaat doen gaat het heel hard!
Daarna iets trager haha vandaar dat mijn pr al bijna 2 jaar staatIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by Iguana View PostAha!
Netjes.
Die 200 heb je zomaar in het begin als je deadlift op kracht gaat doen gaat het heel hard!
Daarna iets trager haha vandaar dat mijn pr al bijna 2 jaar staatGeniet, en drink met maten!
Comment
-
Hehe frustrerend is dat he.
Trainingsmaatje van mij ook is iets van 98 kilo ofzo en drukt 8x160 en 1x205 zn lengte is 1,64 ofzo lol.
Deadliften kan ie dan weer niet magoed.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Zie je wel vaker dat mensen die goed zijn in squat/dealift weer slecht in bench zijn. Lede maat/lichaams lengte speelt ook een belangrijke rol. Zo heb ik ecto polsen aan een endo lichaam. Vergeet veel knijpkracht en bench kracht dan maar. Dat zal gewoon veel minder snel ontwikkelen dan andere dingen :P
Comment
-
Hehe daar heb ik dus ook last van.
Toen ik 1x begon met deadliften zat ik in paar maanden op 200.
Bankdrukken heb ik iets van 3 jaar over gedaan om 1 miezerige rep met 100 te halen.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by Iguana View PostHehe daar heb ik dus ook last van.
Toen ik 1x begon met deadliften zat ik in paar maanden op 200.
Bankdrukken heb ik iets van 3 jaar over gedaan om 1 miezerige rep met 100 te halen.
Bij deadliften gebruik je ook je benen en die kunnen heel veel gewicht me helpen verzetten vergeleken bij de kracht die je in je schouders en armen hebt als ondersteunende kracht bij bankdrukken.
Vergis je niet: 100 kg kunnen bankdrukken is niet weinig hoor! Daar moet lang op getraint worden (over het algemeen gesproken dan)Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Dat is waar.
Maar om een klein voorbeeldje te schetsen neem ik een maatje en mezelf.
Zijn bankdruk is 1x160
Squat 1x205
Deadlift 1x215
Van mij
1x130
1x230
1x240
Na een jaartje trainen kon hij 110/120 drukken.
Pas na een jaar of 3/4 kon ie 200 deadliften
Wat ik bedoel te zeggen is dat Falstyr volledig gelijk heeft de een is van nature een sterke banker en is weer minder in squat en dl en de ander is van nature een sterkere deadlifter maar banken is gewoon 7x niks haha.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Hehe das ook wel weer waar.
Pas sinds kort ben ik echt fanatiek met banken omdat ik het niet kan verdragen dat hij meer kan.
En hij juist met deadliften lol.
Btw filmpje als bewijs dat we allemaal bassies zijn.
YouTube - benchpress12x210kg rawIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
de helft van zijn reps waren partials vanwege het tempo en dan niet volledig uit locken. Maar nog steeds bruut
Aanleg is maar een klein deel. Je spiervezel verdeling is vast bij je geboorte, maar hard werk brengt je nog steeds ver. Aanleg zorgt alleen dat je er wat eerder bent dan iemand anders...mits je je er op toespitst. Maar goed...een sterke bencher is weer zwakker met squats/deads en moet zich daar weer meer op toe leggen wil hij overall sterk zijn. En het is de overall dat telt...niet alleen bank of squat. En dat overall gewicht zorgt dat iedereen gelijke kansen hebt ook al ben je op 1 onderdeel sterk en een ander wat minder.
Comment
-
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: