Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik hebzelfooit 3x90kg gedrukt, allemaal leukk en aardig zware gewichten maar ik zie vaak mensen iest meer drukken maar hebben totaal geen borst als mijzelf laat staan overall massa
Je hebt mensen die voor kracht of voor "looks" trainen. Ik vind de "looks" weer minder interessant dan pure kracht. "looks" zijn niet functioneel in mijn ogen en wat geilende vrouwtjes is niet motivatie genoeg om alleen voor het uiterlijk te trainen.
Zowiezo hoor je vaak, een BB op powerlifter dieet ziet eruit als een powerlifter en een PL op een BB dieet ziet eruit als een BB. Plus op kracht trainen betekend niet dat je geen massa gaint
The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Ik vind trainen voor massa gewoon interesanter, niet dat krachttraining slecht is ofzo! Maar met massa trainen pak je ook gewoon kracht mee + massa, en ja vele onder ons gaan gewoon voor de look (denk ik althans). Wie wilt geen gespierde lichaam? Vrijwel IEDEREEN of heb ik het mis?
hehe nee dat van die 60 meen ik lol ik zou dat zien als kwelling ok ok maar ik zou het er voor over hebben.
160 kg zou ik heel graag wegen haha ben al jaren bezig om richting 130 te gaan maar altijd als ik op ongeveer 125 kom zak ik terug.
Ben nu om en nabij 120 mn sig klopt al lang niet meer..
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Naja ik denk namelijk dat heel veel mensen beetje scheve kijk hebben met het op massa trainen dat bedoelde ik. Van die mannetjes die net trainen, op massa wel te verstaan en dan 4x10x40 kg drukken voor een eeuw omdat ze weigeren keer op lage reps te gaan zitten want; "ik train niet op kracht". Terwijl als je een beginner heb en die ram je op een WSB programma ofzo met max effort day en andere6-8 rep dynamic day, denk dat die gast wel iest meer massa pakt, terwijl die overwegend op kracht traint. Dat wilde ik zeggen
OT; morgen 6s4r80kg op de lijst, weg aan het zien
The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Naja ik denk namelijk dat heel veel mensen beetje scheve kijk hebben met het op massa trainen dat bedoelde ik. Van die mannetjes die net trainen, op massa wel te verstaan en dan 4x10x40 kg drukken voor een eeuw omdat ze weigeren keer op lage reps te gaan zitten want; "ik train niet op kracht". Terwijl als je een beginner heb en die ram je op een WSB programma ofzo met max effort day en andere6-8 rep dynamic day, denk dat die gast wel iest meer massa pakt, terwijl die overwegend op kracht traint. Dat wilde ik zeggen
OT; morgen 6s4r80kg op de lijst, weg aan het zien
Dus als je 10 reps doet train je meer massa en 6 reps meer kracht ofzo?
of heb ik dat verkeerd begrepen
Ik hebzelfooit 3x90kg gedrukt, allemaal leukk en aardig zware gewichten maar ik zie vaak mensen iest meer drukken maar hebben totaal geen borst als mijzelf laat staan overall massa
dus je wilt zeggen dat jij meer massa hebt maar minder kracht? dus dat massa niet gelijk is aan kracht (wat al duidelijk was voor de meesten lijkt mij)
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
XML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
Comment