Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Filmpje, zeer netjes hoor met jouw gewicht, leeftijd en trainingstijd, dus eigenlijk geloof ik het niet, volgens mij is het dan namelijk een nederlands record in jou gewichtsklasse en leeftijdscategorie.
haha ofniet hee de stang weegt geen 50 kg ofzo. Filmpjes hebben ze uiteraard niet en wanneer je zegt dat je ze niet gelooft zeggen ze jaa dan niet als je niet wil geloven
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Er vanuit gaande dat die stang 15 kilo weegt bij het bankdrukken, 8x75 3 reps, kom hier al een half jaar maar niet overheen. (train ook maar twee keer in de week)
Hoeveel ik max 1 keer kan drukken heb ik nooit geprobeerd.
"Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"
Er vanuit gaande dat die stang 15 kilo weegt bij het bankdrukken, 8x75 3 reps, kom hier al een half jaar maar niet overheen. (train ook maar twee keer in de week)
Hoeveel ik max 1 keer kan drukken heb ik nooit geprobeerd.
Olympisch halter weegt 20 kg, weet niet of jullie andere halters hebben in de gym ?
gister even me benchpress record verbeterd. Dit kom waarschijnlijk omdat ik een week rust heb gepakt om me spieren weer volledig te laten rusten en te herstellen.
Ik pakte eerst 8x 100KG
Drna met veel moeite 3x 110KG
gewicht +-: 95 kilo
Leeftijd: 18 jaar
Train 5 x p/w sinds Begin juli 2009 dus nu 7 a 8 maanden, met af en toe toch even een weekje stop of 2 weken omdat ik na fitness echt niet kan opbrengen om nog te gaan leren, dus dat gaat wel even voor.
maar ik zit nu al 2 a 3 maanden vast op 1 x 100 kg. zonder hulp.
Op het moment is m'n max 40kg. (Exclusief stang, ik weet niet precies hoe zwaar dat ie is, ik ga uit van een kilo of 10, beetje aan de lage kant misschien, maar gewoon voor de zekerheid! )
Ik train nu net een maand denk ik, nog niet eens.
Ik ben zelf 76kg, 16 jaar oud.
Comment