Het gaat in stappen. Heb zelf ook vaak dat ik lange tijd met een gewicht zit te stoeien en dan in no time vliegt alles er aan. En dan sta je weer tijd stil.
Wat is jouw top met bankdrukken?
Collapse
X
-
Originally posted by fitnessfreak View PostIk heb eindelijk weer een beetje progressie geboekt met de bench, zaterdag 2x 120kg gedrukt, ben echt een hele tijd op de 6x 100kg blijven hangen en het gekke is dat ik helemaal niet zo lang op de 110kg heb gezeten, kan zijn dat het éénmalig was, maar van de week gaan we er zeker weer voor...
Hee Fitnessfreak, hoe is het afgelopen met je nier-waarden bij de dokter? En hoe gaat je schouder?
On topic: vandaag 8 x 117,5kg breed bankdrukken gedaan. Maar dat was pre-exhausted met 3 x 8 x 62,5kg triceps extensions en 3 x 8 military presses, dus wat ik precies haal weet ik niet, zal iets van 8 x met 10kg tot 15kg meer zijn. Was mijn 3e training breed bankdrukken sinds een aantal jaar wegens (ja ik ook) schouderproblemen..powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding
Comment
-
Originally posted by Mr. Symmetry View PostHa, leuk om te zien dat mijn oude topic nog leeft!
Originally posted by Power Supplements View PostOn topic: vandaag 8 x 117,5kg breed bankdrukken gedaan. Maar dat was pre-exhausted met 3 x 8 x 62,5kg triceps extensions en 3 x 8 military presses, dus wat ik precies haal weet ik niet, zal iets van 8 x met 10kg tot 15kg meer zijn. Was mijn 3e training breed bankdrukken sinds een aantal jaar wegens (ja ik ook) schouderproblemen..Owner of the Iron Playground.
Comment
-
@Fallus: Ja indd gaat vaak zo, maar heb echt heel lang op die 100kg gezeten denk zeker wel een half jaar als het niet langer is, maar ben blij met die 120kg nu proberen vast te houden.
@PS: Ja met de schouder gaat het al heel lang weer goed, geen problemen meer gehad gelukkig!!! Wat is dat klote he zo'n schouder blessure, je weet er zelf alles vanaf he Jaap! Maar je schouder werkt weer naar behoren nu?
Nieren waren herstellende toen die tijd, nu al een hele tijd geen bloed meer laten prikken maar er zat zo'n stijgende lijn in dat dat ook niet meer nodig was, denk binnenkort nog maar eens een keer laten checken, laatse controlle is zeker wel een jaar geleden.
Greetz,Shut Up And Squat!!! Status: Cutten
Comment
-
Originally posted by jonos View Postik ben 18 jaar, 87 kilo, 1 meter 79 en ik druk 70 zeven keer zonder hulp
wilde eigenlijk voor de 100 gaan dit jaar, maar dat gaat niet meer lukken waarschijnlijk haha
Furthermore: Ik had vorige week een primeurtje gezet met bankdrukken. 115 kilo lukte één keer . En gister heb ik 110 kilo twee maal geknald.
Stats: 1.78 meter lang, gewicht; ca 80 kilo.1.78M / 79KG - BP: 120 DL: 150 Squat: 115
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: