Wat is jouw top met bankdrukken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ben beetje ingekakt... :P

weet niet wat mn RM is, maar sluit meestal af met 10 keer 90kg/ 100kg( wel met spotter hulp laatste 2-3 reps)

Comment

• Zojuist 3x 70kg gedaan.. laatste rep wel met hulp.. ging makkelijker dan ik d8.

Comment

• 1x90 afgelopen donderdag nieuw PR!
        Still shrinking.

Comment

• Originally posted by DeRakker View Post
          Waarom zou je gewichten vast zetten?
          Je stang raakt toch nooit in de oefening zo schuin dat de gewichten er af vallen?
          Behalve dan als je hele stang vol ligt met gewichten en dan op de rand liggen kan ik het me voorstellen.

Is stabieler, af vallen gebeurd echt niet, maar als je voor je max gaat wil je gewoon een stabiele bar voelen, tenminste ik wel. Gebruik enkel voor me werkset(s) clips, soms bij MP's vanwege lang ROM
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• een virtuele 93.81674915113434 kg x 1
            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Vorige week 1x100 kg gedaan

Comment

Vorige week 1x100 kg gedaan
                Laat ik nou net degene zijn die dat ook vorige week heeft gedaan
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by kojak View Post
                  Laat ik nou net degene zijn die dat ook vorige week heeft gedaan
                  Aight

Comment

• Originally posted by Yawgmoth View Post
                    Is stabieler, af vallen gebeurd echt niet, maar als je voor je max gaat wil je gewoon een stabiele bar voelen, tenminste ik wel. Gebruik enkel voor me werkset(s) clips, soms bij MP's vanwege lang ROM
                    ik heb bewust geen clips of klemmen no matter of ik 40kg of 150kg bench. Zonder clips benchen was irritant in het begin, maar heeft wel gezorgd dat ik recht ben gaan drukken en niet dat de ene arm sneller ging dan de ander. Als je fatsoenlijk leert drukken blijven de schijven gewoon stabiel aan de stang.

Comment

• Gisteren zonder spotter precies 1 x 110 kg gedrukt. Perfecte uitvoering. Ik heb in het verleden 130 en 140 gedrukt maar die uitvoeringen waren bagger. Ach ja, ik moest nog veel leren.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

• teruggevallen naar 115 ipv 120...........................................maar nu weeg ik ook 15kg minden als toen ik 120kg drukte dus druk inprinciepe 10kg meer als toen
                        160kg squat
                        225kg deadlift
                        130kg benchpress

Comment

Waarom zou je gewichten vast zetten?
                          Je stang raakt toch nooit in de oefening zo schuin dat de gewichten er af vallen?
                          Behalve dan als je hele stang vol ligt met gewichten en dan op de rand liggen kan ik het me voorstellen.

ik ben nog min of meer aan het leren om de stang recht te houden:P

Comment

• allemaal sterke kerels zu , ik druk ma 50kg, dacht dat dat al redelijk veel was, niet dus

Comment

• Originally posted by new muscle View Post
                              allemaal sterke kerels zu , ik druk ma 50kg, dacht dat dat al redelijk veel was, niet dus
                              Wat zijn al jou kracht stats?
                              je BP't 50kg en je bent al aan het kuren :O
                              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• 1 x 85 kg, hoop over 10 weken op de 95 kg te zitten.
                                Burn the fat, Feed the muscle

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X