goed ik ben nu weer een tijdje aan het trainen en let zeer goed op wat ik eet per dag want ik wil ook behoorlijk wat vet kwijtraken, ben in het bezit van een redelijke zwemband en ik schaam me er dood voor.
Nu wil ik eigenlijk in spiermassa gaan groeien alleen wat voor een herhalingen kan ik het beste gaan doen.
nu doe ik eigenlijk gewoon 4 setjes van 15 met alle oefeningen ongeacht welke spiergroep. per setje gaat er wat aan gewicht bij.
per training doe ik maximaal 3 spiergroepen,als volgt:
maandag: - Triceps ( 4 oefeningen)
- Borst (4 oefeningen)
- schouders ( 3 oefeningen )
dinsdag: - Biceps (4)
- Rug (4)
- onderarmen (3)
Woensdag - kuiten (3)
- bovenbenen ( 3)
- buik
Donderdag - triceps
- borst
- schouders
vrijdag - Biceps
- rug
- onderarmen
zaterdag - kuiten
- bovenbenen
- buik
zondag train ik de ene keer wel en de andere keer niet... ligt een beetje aan me andere hobby.
nu kan ik volgens mij buik wel iedere dag meepakken want het is een grote spiergroep toch?
wat kan ik nu gaan veranderen om groter en harder te worden????
Nu wil ik eigenlijk in spiermassa gaan groeien alleen wat voor een herhalingen kan ik het beste gaan doen.
nu doe ik eigenlijk gewoon 4 setjes van 15 met alle oefeningen ongeacht welke spiergroep. per setje gaat er wat aan gewicht bij.
per training doe ik maximaal 3 spiergroepen,als volgt:
maandag: - Triceps ( 4 oefeningen)
- Borst (4 oefeningen)
- schouders ( 3 oefeningen )
dinsdag: - Biceps (4)
- Rug (4)
- onderarmen (3)
Woensdag - kuiten (3)
- bovenbenen ( 3)
- buik
Donderdag - triceps
- borst
- schouders
vrijdag - Biceps
- rug
- onderarmen
zaterdag - kuiten
- bovenbenen
- buik
zondag train ik de ene keer wel en de andere keer niet... ligt een beetje aan me andere hobby.
nu kan ik volgens mij buik wel iedere dag meepakken want het is een grote spiergroep toch?
wat kan ik nu gaan veranderen om groter en harder te worden????
Comment