Probleem met squatten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Probleem met squatten

Beste allen, ik hoop dat jullie mij enige duidelijkheid kunnen verschaffen in het volgende:

Afgelopen donderdag ben ik sinds 2 weken vakantie weer gaan trainen en dat voelde weer zo goed dat ik maximaal probeerde te gaan. Maar toen ik ging squatten voelde ik ineens een pijn in mijn linkerknie. Ik was bij de zevende herhaling in de eerste set toen ik het voelde (nog niet eens met een zwaar gewicht, warming up), toen ik daarna zonder gewicht door mijn knieën ging deed het ook enorm zeer.

Het vreemde is nu dat ik er na een kwartier geen pijn meer in had (heb niet meer geprobeerd te squatten of de deathlift) en sindsdien heb ik er ook geen enkele pijn meer in gehad..

Iemand die het probleem herkent of misschien zou weten wat het kan zijn?

Originally posted by Silk View Post
    Beste allen, ik hoop dat jullie mij enige duidelijkheid kunnen verschaffen in het volgende:

Afgelopen donderdag ben ik sinds 2 weken vakantie weer gaan trainen en dat voelde weer zo goed dat ik maximaal probeerde te gaan. Maar toen ik ging squatten voelde ik ineens een pijn in mijn linkerknie. Ik was bij de zevende herhaling in de eerste set toen ik het voelde (nog niet eens met een zwaar gewicht, warming up), toen ik daarna zonder gewicht door mijn knieën ging deed het ook enorm zeer.

Het vreemde is nu dat ik er na een kwartier geen pijn meer in had (heb niet meer geprobeerd te squatten of de deathlift) en sindsdien heb ik er ook geen enkele pijn meer in gehad..

Iemand die het probleem herkent of misschien zou weten wat het kan zijn?
    Je moet na rust er ook niet weer als n bezetene tegenaan vliegen man..En zeker niet max.

Comment

Inderdaad, niet gelijk voluit.
      Nu rustig opbouwen weer.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Verkeerde beweging gemaakt? Te enthousiast? Foutje in de techniek? Gekke dingen gedaan op vakantie? Kan allemaal. Als dat alles was zou ik me er verder niet meer al te druk om maken. Gewoon weer rustig aan beginnen. 2 weken is niet lang, maar wel lang genoeg om je lichaam een opdonder te geven. Volgende keer er wat beter proberen op te letten.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

Oke, bedankt! Dan ga ik weer rustig beginnen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X