Complexes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Complexes

He bodynetters,

Ben Eigenlijk benieuwd waarom ik hier weinig hoor en lees over Complexes.

perfecte reeks oefeningen waar eigenlijk alles in zit en je gaat er kapot van ...

Doe op cardio dagen 6 a 7 x deze http://www.youtube.com/watch?v=lFy3-Nsi7Twmet

Doet iemand COMPLEXES??

Kan wel hoor, maar je kunt je beter per oef focussen.

Lekkere chick en een lekker lichaam trouwens
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Waar is die front squat?
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Doe het voor de cardio ,tussen de sets time ik 45 seconde rust.

Ze is niet verkeerd nee , 2x uitstekende vorm

Comment

ik doe complexes maar ga ze niet iedere keer vermelden in me log omdat het het niet waard is om te vermelden. Ik ga ook niet constant zeggen dat ik met me power sled rondjes ren buiten.

Mijn complex is beginnend met 6reps op iedere oefening, dan 30-45sec rust en volgende reeks van 5reps afbouwend tot 1rep.
          Deadlift, stiff legged deadlift, bent over row, hang cleans, front squats, push press, back squat, good mornings

Comment

Doe hem trouwens iets anders , want ik begin met gestrekte armen squat 10x en dan de rest.

Frontsquat doet ze niet ze doet 2 x gewonen squat ik doe van voor naar achter halen ..

Comment

Moet je ook niet doen als je niet wil gozert!

Wij kregen ze trouwens te doen toen ik militair zat te weze en eigenlijk ,
              Vind ze de bom ,longen werken uit de kunst en heb snel weer redelijk conditie en kracht terug ...
              Last edited by Noosa Bas; 17-11-2009, 16:32.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                ik doe complexes maar ga ze niet iedere keer vermelden in me log omdat het het niet waard is om te vermelden.
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

zijn hier enorm veel beginners en gasten die niet of nauwelijk iets van trainen weten en die horen vaak niets over complexes ,terwijl ik denk , ondanks jullie het niet waard vinden , dat die oefeningen enorm belangrijk zijn in de eerse tijd , dus als advies zie ik het nergens terug en het is zo'n topper,,, anyway my two cents..

Comment

Zelfs in het begin kun je je beter per oefening concentreren op de beweging. Wel fullbody trainen uiteraard om zo vaak mogelijk de oefeningen te kunenn doen, zodat je ze beter leert kennen.
                    Go heavy or go home!

Comment

Complexes zijn niet bepaald voor beginners. Beginners zijn niet eens in staat om de meeste oefeningen afzonderlijk met goede techniek uit te voeren. Laat staan op explosiviteit, op snelheid en zonder rust door gaan van de ene naar de andere oefeningen op een vloeiende manier zonder de stang ook maar 1x op de grond te leggen.

Comment

vond 't alleen al leuk om te kijken.. maar ik doe het nooit..

Comment

Originally posted by Gobmeister View Post
                          vond 't alleen al leuk om te kijken.. maar ik doe het nooit..
                          hehe, moet ook bekennen dat ik het filmpje meer dan 1 keer gezien heb
                          Go heavy or go home!

Comment

Ik doe soms complexes...maar meestal concentreer ik me op 1 bepaalde oefening. Ik vind het wel heerlijk om te doen als ik weinig tijd heb en toch meerdere spiergroepen wil trainen. In een fullbody schema passen complexes sowieso uitstekend.

En ja...Shreddie..ook ik heb meer dan eens gekeken
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                              Complexes zijn niet bepaald voor beginners. Beginners zijn niet eens in staat om de meeste oefeningen afzonderlijk met goede techniek uit te voeren. Laat staan op explosiviteit, op snelheid en zonder rust door gaan van de ene naar de andere oefeningen op een vloeiende manier zonder de stang ook maar 1x op de grond te leggen.
                              Precies. Er zijn hier beginners die niet eens fatsoenlijk kunnen sqautten.
                              Die meid uit dat filpje weet echt wel waar ze mee bezig is. Wat ze doet is goed. Techniek is perfect.
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X