Mijn bil gaat weg ! (man)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn bil gaat weg ! (man)

Okay ik heb een heel vervelend probleem!

Ik had al niet echt een bil maar nu ik 4 keer per week train gaat mijn bil langzamerhand weg !

Ik verbrand juist vet op plaatsen waar ik het meeste vet nodig heb zoals bijv mijn middel... ik pas bijna al mijn broeken niet meer ze zijn gewoon te groot geworden?!

En bijna alle broeken zakken van mijn bil weg omdat mijn bil ook vet verliest en kleiner wordt! En ik doe nog geeneens zoveel aan cardio want ik doe fullbody krachttraining?!

Wat kan ik hier tegen doen want ik wil geen man worden zonder bil!?
    Kan ik dit in een later stadium terug krijgen met bulken ?

En ik vind het trouwens raar dat ik juist daar vet verlies want ik wil juist dat het vet bij mijn buik en borst weg gaat i.v.m bitchtits en een kleinbuikje wat doe ik verkeerd?

Je doet niks verkeerd.
    Als je vet wil verbranden is dat een teken dat het goed gaat toch?
    Plaatselijk vet verbranden kan niet en bij iedereen gaat het sneller dan de ander op bepaalde plaatsen.

En als je weer gaat bulken dan zal dat ook vast wel weer terug komen.
    Als je begint gaat je lichaamsamenstelling natuurlijk ook veranderen.

Flink benen en glutes trainen dan past die broek vanzelf weer.
    Alleen heb je dan ipv van een flubberkont een gespierde.

Voor nu... Riem kopen maat.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

trainen en goed blijven eten

Comment

flink squatten en goed eten. het komt wel goed.

Comment

ik pas bijna al mijn broeken niet meer ze zijn gewoon te groot geworden?!

Wonderbaarlijk Gewoon lekker door trainen zoals men zegt flink "squatten" !! Groeit je broek ook weer kleiner
          Bulken sinds 12-10-2009 - 82 kilo 10,2 % Doel 95+
          25/11/09 - 89,6 Kilo BF ----- %
          "Where others see trouble.. I see opportunities"

Comment

Flink squatten en lungen, en het zit echt wel goed.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

haha wow.. ik moet naar de winkel rennen omdat mijn broeken te klein worden.. Zoals de rest zegt. veel lunges etc.
              <------ BB Gun doet auw!

Comment

squatten! heb daardoor eindelijk billen gekregen (and loving it )
                Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Originally posted by dfuse View Post
                  squatten! heb daardoor eindelijk billen gekregen (and loving it )
                  bij mij het zelfde
                  Mind is everything.

Comment

Ga zwaar squatten. Draagt veel bij aan een goede ontwikkeling van je ass. Je zult zien dat de dames daar ook blij mee zijn. Waar jij dus op je beurt ook weer blijer van wordt.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

Veel middel zwaar squatten, lungen, deadliften en eventueel glute bridges doen.

En genoeg eten dus
                      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                        Veel middel zwaar squatten, lungen, deadliften en eventueel glute bridges doen.

En genoeg eten dus
                        Met Leo eens!
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Zoals Leo en DSO, deel ik de zelfde mening..... Natuurlijk raak je ook vet op je reet kwijt als je cut, word vanzelf weer gecompenseerd met spiermassa.. Ik weet zeker, dat als de spieren in mn reet weggaan dat mn rug doorloopt in mn benen... Train en het komt allemaal weer goed, je zit nu gewoon op de wissel van.. Niets mis mee.. En ik weet zeker dat de heren hier het allemaal wel hebben gehad.. Niets om je zorgen over te maken, ook jij krijgt weer volle en zelfs stevigere billen ......

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X