Cardio- krachttrainingcombinatie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cardio- krachttrainingcombinatie

Hoe moet ik een cardio- krachttrainingcombinatie. Mijn coach zei dat je sets van 15 reps moet doen om geen spier te verbranden tijdens de cardio. Maar ik wil gewoon een techniek om geen spier te verbrande tijdens de cardio. Of toch zo weinig mogelijk. Op een lager intensiteit lopen. Of eiwitten nemen voor de inspannig. Of net op een hoge intensiteit lopen maar op een korte duur?? Ik wil gewoon zo'n 10 min per dag lopen... danku!

10mins per dag lopen is geen cardio. Dat is gewoon dagelijkse activiteit. Ik loop regelmatig 15mins naar het trein station heen en terug en zit dan al op 30mins. oh oh wat een ramp zeg. Kortom kun je beter gewoon geen tijd verspillen aan cardio en kracht training met gewichten waar je 8-12reps per keer mee kan doen.

Comment

Oedaa? Ik doe altijd 4sets van 12,10,8,6. Mocht ik nu 30 min cardio doen hoe zit dat dan in elkaar?

Comment

gewoon 20 minuten HIIT na je krachttraining en klaar ben je.
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Ik zal mijn vraag even anders stellen.
          Wat moet ik doen om de spierverbranding zo laag mogelijk te houden tijdens de cardio (na een krachtraining) ?

Comment

Dan is mijn vraag...waarom wil je cardio doen? Je hebt het niet nodig voor conditie of vet verbranding.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              Dan is mijn vraag...waarom wil je cardio doen? Je hebt het niet nodig voor conditie of vet verbranding.
              Voor vetverbranding wel , uitsluitend voor vetverbranding eigenlijk! Ik wil zo perfect mogelijk trainen en geen tijd verspillen , srry voor mijn ambetante vraag...

Comment

Originally posted by netbody View Post
                Voor vetverbranding wel , uitsluitend voor vetverbranding eigenlijk! Ik wil zo perfect mogelijk trainen en geen tijd verspillen , srry voor mijn ambetante vraag...
                Jochie, luister nou eens een keertje en wees eens wat minder eigenwijs.

Comment

Als je geen tijd wilt verspillen doe dan geen cardio.
                  Je kan perfect vet verbranden door intensief kracht training te doen en je voeding op orde te hebben

Comment

In plaats van traditionele cardio explosieve krachtoefeningen doen. (burpees etc). Alternatieven zijn inderdaad HIT... Denk aan sprintjes trekken (heb je ooit een olympische sprinter gezien die niet gespierd is?)
                    "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X