Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Mij is altijd verteld : leg de nadruk op bovenzijde borst en onderzijde komt hierdoor vanzelf mee in orde. Zo zou je een goede definitie krijgen van de borst. Waar of niet ik weet het niet , maar bij mij werkt het wel.
Ik denk dat je met een incline georenteerd schema erg goed moet kijken naar de stand van je bankje.
Mijn ervaring is dat de meesten de leuning te schuin zetten ( >30gr) waardoor een groot deel van de belasting naar de voorkant schouder verschuift. Hierdoor groeit de voorkant schouder in verhouding te veel waardoor de borst nog platter lijkt.
Mijn ervaring is dat de meesten de leuning te schuin zetten ( >30gr) waardoor een groot deel van de belasting naar de voorkant schouder verschuift. Hierdoor groeit de voorkant schouder in verhouding te veel waardoor de borst nog platter lijkt.
Op hoeveel graden moet het bankje dan? 45gr? Volgens mij zijn de gaatjes in de bankjes per 15gr. dan verstel ik hem ook alijd met 2 gaatjes (30gr) dus. Niet goed?
Het eerste gaatje is goed als je de nadruk wil leggen op de bovenkant van je borst. Vanaf het tweede gaatje leg je inderdaad al veel meer nadruk op je schouders.
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment