ik persoonlijk vind zijn oude voedingsschema voor een rustdag wel goed. zo rond de 3500 kcal per dag. Op trainingsdagen eet ik na de training weinig vet, veel carbs veel eiwitten. op zoon dag zou ik eerder wat meer carbs eten en wat minder vetten.
dumbell of barbell bench press?
Collapse
X
-
Originally posted by Hebikniet View PostIk gooi er op rustdagen 181 gram vet in
1629 kcal aan vet.... lijkt mij wel heel erg veel.
Jij ben de eerste die ik tegenkom in de bb wereld die zo hoog in zijn vetten zit.
Zie daar ook het nut niet van in.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View Post1629 kcal aan vet.... lijkt mij wel heel erg veel.
Jij ben de eerste die ik tegenkom in de bb wereld die zo hoog in zijn vetten zit.
Zie daar ook het nut niet van in."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by peso View PostMisschien moeten we de jongen in de rolstoel even uit de discussie laten.
Onze topicstarter moet even zijn schemas aanpassen en die weer posten. Dus vriendelijke vriend, hop hop hop.
3x10 Squat
3x10 Lunge
3x10 flat Dumbell Bench Press
3x10 Incline dumbell bench press
3x10 flat dumbell flyes
3x10 militairy press / arnold press (welke is beter?)
3x10 lateral raise
3x10 chin ups
3x10 cable bent over row
3x10 barbell curl
3x10 Lying triceps extensions
3x10 dipps
Zal dit een goede FB workout zijn?
voedingsschema is als volgt rust en sportdagen:
08:00 50gr Brinta + 400ml melk
10:30 2 volkoren boterhammen met pindakaas
12:30 soep vd dag, 3 volkoren boterhammen een eitje en 50gr kipfilet beleg
15:30 banaan + 50gram ongezouten pinda's
18:30 Aardappelen/rijst, kipfilet, broccoli, Pasta 250ml halfvolle melk
20:00 tonijnmoot in water met wat curry of mayo? heb ik te weinig of te veel vet.
23:00 500gr magere kwark (aardbei smaak 8,5 eiwitten) of naturel (9,0 eiwitten)
Zou dit een goed schema zijn?
oja daarnaast voetbal ik 3x per week op een redelijk hoog niveau dus verbrand daar ook nog aardig wat calorietjes meeLast edited by figoro; 15-01-2010, 14:50.
Comment
-
Originally posted by Xomgeek View Post15:30 banaan + 50gram ongezouten pinda's
big no no .. Suiker en vet
en 50 gram brinta met 500 ml melk is dat geen water dan ?
en brinta eet ik met melk, 2 minuutjes micro wave en gaan
Comment
-
Originally posted by Ashley View Post1629 kcal aan vet.... lijkt mij wel heel erg veel.
Zie daar ook het nut niet van in.22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
-
Gewoon 35%-40% van mn kcal in vet, goed voor je testosteron dus waarom niet?22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Fal hoe vInd jij eingelijk mijn benchpress. Ik krijg wel eens te horen dat ik mijn armen meer van het lichaam af moet houden want zo zou ik miijn borst meer aanspreken?
http://www.youtube.com/watch?v=wjihnd1GoxA
Edit
De armen haaks tegenover het lichaam bedoel ikLast edited by LittleMofo; 17-01-2010, 14:39.
Comment
-
@LittleMofo, het valt me op dat je in allerlei topics filpmjes en foto's van jezelf plaatst en daarmee toch enigszins aan topic-hijacken doet. Als je graag foto's of filmpjes wil laten zien of daar vragen over hebt, doe dat dan aub in je eigen log."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-