Onderarm groeit niet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gewoon je deadlifts en concentration curls blijven doen en ze zullen groeien.. Be patient...
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Timber walks doen
      Groeten

Comment

doe geen specifieke onderarm oefeningen, enkel deadliften and stuff. na mijn eerste maand trainen paste mijn horloge al niet meer.
        Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

heee iedereen, nou 2 maanden verder en ik heb possitief resultaat voor mij onderarm ,1,5 a 2 cm dikker geworden in omtrek. nu 27 cm

Ik moet eerlijk zeggen ik heb geen specifieke onderarm oefeningen gedaan, die primair zijn voor de onderarm spier!

Ook zijn mijn boven armen flink gegroeit ik begon met:
          28 ontsp 31 gespan(jajaja ik had dunne armen)
          Nu: 31 en 35 +- dit alles is ong in 3 maanden resultaat

dus ik ben redelijk te vrede...Ik moet eerlijk zijn dat in consequenter moet zijn met trainen, want soms trainde ik maar 2x per week en daar schiet je niet zo veel mee op.

Ik probeer nu me onderarm tot 30cm te trainen
          en me boven arm ontspanne 34 en gespannen 38

tips zijn altijd welkome

Comment

Gefeliciteerd
            Dumbells build a bigger chest
            Barbells build a bigger ego

Comment

Goed bezig kerel!!! Succes verder.

Comment

Halloo alleemaal,

Ik ben hier pas nieuw en heb een vraagje aan julie ik hoop dat julie me kunnen helpen, ik ben bezig met afvallen en al een paar kilo's kwijt geraakt, maar nou is mijn vraag mijn armen zijn nog erg breed, hoe kan ik die het beste trainen zonder dat ze groot worden, ik wil ze qua omvang smaller hebben maar niet dat ik van die grote gespierde armen krijg

Ik wacht op de tips

Comment

Welkom. Stel je anders even voor in het daarvoor bestemde topic.
                  Als vrouw (?) ga je niet snel heel gespierde armen krijgen.
                  "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by FOXX View Post
                    Halloo alleemaal,

Ik ben hier pas nieuw en heb een vraagje aan julie ik hoop dat julie me kunnen helpen, ik ben bezig met afvallen en al een paar kilo's kwijt geraakt, maar nou is mijn vraag mijn armen zijn nog erg breed, hoe kan ik die het beste trainen zonder dat ze groot worden, ik wil ze qua omvang smaller hebben maar niet dat ik van die grote gespierde armen krijg

Ik wacht op de tips
                    lees zomersticky

Comment

Originally posted by dfuse View Post
                      doe geen specifieke onderarm oefeningen, enkel deadliften and stuff. na mijn eerste maand trainen paste mijn horloge al niet meer.
                      Gewoon benieuwd hoor, maar hoe kan dit ? Je horloge zit toch om je pols en mijn polsen groeien niet mee hoor ( of horen je polsen mee te groeien want hier zit toch enkel bot of ben ik nou gek ) en bot groeit niet van KT dacht ik

of je moet je horloge halverwege je arm dragen maar dat lijkt me ook een beetje gaar

Comment

Originally posted by janjaap2 View Post
                        Gewoon benieuwd hoor, maar hoe kan dit ? Je horloge zit toch om je pols en mijn polsen groeien niet mee hoor ( of horen je polsen mee te groeien want hier zit toch enkel bot of ben ik nou gek ) en bot groeit niet van KT dacht ik

of je moet je horloge halverwege je arm dragen maar dat lijkt me ook een beetje gaar
                        obviously lopen ze dus daar wel doorheen, dat is toch logisch. De spieren zitten voornamelijk in je bovenkant van je onderarmen ja maar ze moeten natuurlijk ook door je polsen lopen, want anders zou je je vingers en je hand niet kunnen bewegen.
                        Still shrinking.

Comment

lol ik droeg mijn horloge in ieder geval niet onder mijn oksel weet ik veel eigenlijk, ze paste gewoon ni meer, zoals unexist zegt I guesss
                          Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Code:
                            heee iedereen, nou 2 maanden verder en ik heb possitief resultaat  voor  mij onderarm ,1,5 a 2 cm dikker geworden in omtrek. nu 27 cm:p

Ik moet eerlijk zeggen ik heb geen specifieke onderarm oefeningen gedaan, die primair zijn voor de onderarm spier! 

Ook zijn mijn boven armen flink gegroeit ik begon met:
                                  28 ontsp 31 gespan(jajaja ik had dunne armen)
                            Nu: 31  en  35 +- dit alles is ong in 3 maanden resultaat

dus ik ben redelijk te vrede...Ik moet eerlijk zijn dat in consequenter  moet zijn met trainen, want soms trainde ik maar 2x per week en daar  schiet je niet zo veel mee op.

Ik probeer nu me onderarm tot 30cm te trainen
                            en me boven arm ontspanne 34 en gespannen 38:thumbup:

tips zijn altijd welkome:bigok:

Heey iedereen,

ik zat me oude topics weer effe door te lezen en kwam deze tegen.
                            Dus ik post effies me stats weer,een jaartje later

me onderarm is van 27, naar 29.5.......
                            en me bovenarm is van 31 (ontspan)35(gespan) --> naar 35(ontsp) naar 37.5(gespan). Dit is gemeten NIET na het trainen.

verder zijn de resultaten geboekt door gemiddeld 3 x te trainen in de week gedurende het hele jaar.En heb ben ik van 79.5 naar 82.5 kg gegaan.

Zelf vind ik dat het wel lang heeft geduurt voordat ik me doel had bereikt...ruim een jaar verder....denk zelf als ik gemiddeld 4 a 5 keer had getraind dat ik dit sneller had bereikt,of heb ik dit mis?

zoo wat worden me stats voor volgend jaar,wat vinden jullie wat ik op ze minst moet kunnen halen?richting 37- 40 cm en onderarm 33:?

Comment

Gast ben je obsessed met je onderarm of... ? Gewoon trainen en geen boven "ehh" full-body natuurijk maar gewoon full-body. Maar goed je bent een jaar ervaring rijker dus kies gewoon voor een goede split schema. En wat wij denken dat jij gaat behalen .. wij (ik tenminste) denk dat het helemaal aan jou ligt, voeding, training en rust.

Zo lang heeft het niet geduurd. Je wordt geen Arnold binnen een jaar. Maar als je goed op je voeding let kom je al een heel eind.

Comment

Als die foto is hoe je er nu bij staat, vind ik het resultaat niet zo best:P

die cm's kunnen wel gestegen zijn maar is je vetpercentage ook niet gestegen? fotos hebben we meer aan

edit: 3kg in je 1e jaar wtf. in mijn 1e jaar ben ik ongeveer 20 kg gestegen waar natuurlijk ook vet bij zat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X