Gewoon je deadlifts en concentration curls blijven doen en ze zullen groeien.. Be patient...
Onderarm groeit niet
Collapse
X
-
heee iedereen, nou 2 maanden verder en ik heb possitief resultaat voor mij onderarm ,1,5 a 2 cm dikker geworden in omtrek. nu 27 cm
Ik moet eerlijk zeggen ik heb geen specifieke onderarm oefeningen gedaan, die primair zijn voor de onderarm spier!
Ook zijn mijn boven armen flink gegroeit ik begon met:
28 ontsp 31 gespan(jajaja ik had dunne armen)
Nu: 31 en 35 +- dit alles is ong in 3 maanden resultaat
dus ik ben redelijk te vrede...Ik moet eerlijk zijn dat in consequenter moet zijn met trainen, want soms trainde ik maar 2x per week en daar schiet je niet zo veel mee op.
Ik probeer nu me onderarm tot 30cm te trainen
en me boven arm ontspanne 34 en gespannen 38
tips zijn altijd welkome
Comment
-
Halloo alleemaal,
Ik ben hier pas nieuw en heb een vraagje aan julie ik hoop dat julie me kunnen helpen, ik ben bezig met afvallen en al een paar kilo's kwijt geraakt, maar nou is mijn vraag mijn armen zijn nog erg breed, hoe kan ik die het beste trainen zonder dat ze groot worden, ik wil ze qua omvang smaller hebben maar niet dat ik van die grote gespierde armen krijg
Ik wacht op de tips
Comment
-
Originally posted by FOXX View PostHalloo alleemaal,
Ik ben hier pas nieuw en heb een vraagje aan julie ik hoop dat julie me kunnen helpen, ik ben bezig met afvallen en al een paar kilo's kwijt geraakt, maar nou is mijn vraag mijn armen zijn nog erg breed, hoe kan ik die het beste trainen zonder dat ze groot worden, ik wil ze qua omvang smaller hebben maar niet dat ik van die grote gespierde armen krijg
Ik wacht op de tips
Comment
-
Originally posted by dfuse View Postdoe geen specifieke onderarm oefeningen, enkel deadliften and stuff. na mijn eerste maand trainen paste mijn horloge al niet meer.
of je moet je horloge halverwege je arm dragen maar dat lijkt me ook een beetje gaar
Comment
-
Originally posted by janjaap2 View PostGewoon benieuwd hoor, maar hoe kan dit ? Je horloge zit toch om je pols en mijn polsen groeien niet mee hoor ( of horen je polsen mee te groeien want hier zit toch enkel bot of ben ik nou gek ) en bot groeit niet van KT dacht ik
of je moet je horloge halverwege je arm dragen maar dat lijkt me ook een beetje gaarStill shrinking.
Comment
-
Code:heee iedereen, nou 2 maanden verder en ik heb possitief resultaat voor mij onderarm ,1,5 a 2 cm dikker geworden in omtrek. nu 27 cm:p Ik moet eerlijk zeggen ik heb geen specifieke onderarm oefeningen gedaan, die primair zijn voor de onderarm spier! Ook zijn mijn boven armen flink gegroeit ik begon met: 28 ontsp 31 gespan(jajaja ik had dunne armen) Nu: 31 en 35 +- dit alles is ong in 3 maanden resultaat dus ik ben redelijk te vrede...Ik moet eerlijk zijn dat in consequenter moet zijn met trainen, want soms trainde ik maar 2x per week en daar schiet je niet zo veel mee op. Ik probeer nu me onderarm tot 30cm te trainen en me boven arm ontspanne 34 en gespannen 38:thumbup: tips zijn altijd welkome:bigok:
Heey iedereen,
ik zat me oude topics weer effe door te lezen en kwam deze tegen.
Dus ik post effies me stats weer,een jaartje later
me onderarm is van 27, naar 29.5.......
en me bovenarm is van 31 (ontspan)35(gespan) --> naar 35(ontsp) naar 37.5(gespan). Dit is gemeten NIET na het trainen.
verder zijn de resultaten geboekt door gemiddeld 3 x te trainen in de week gedurende het hele jaar.En heb ben ik van 79.5 naar 82.5 kg gegaan.
Zelf vind ik dat het wel lang heeft geduurt voordat ik me doel had bereikt...ruim een jaar verder....denk zelf als ik gemiddeld 4 a 5 keer had getraind dat ik dit sneller had bereikt,of heb ik dit mis?
zoo wat worden me stats voor volgend jaar,wat vinden jullie wat ik op ze minst moet kunnen halen?richting 37- 40 cm en onderarm 33:?
Comment
-
Gast ben je obsessed met je onderarm of... ? Gewoon trainen en geen boven "ehh" full-body natuurijk maar gewoon full-body. Maar goed je bent een jaar ervaring rijker dus kies gewoon voor een goede split schema. En wat wij denken dat jij gaat behalen .. wij (ik tenminste) denk dat het helemaal aan jou ligt, voeding, training en rust.
Zo lang heeft het niet geduurd. Je wordt geen Arnold binnen een jaar. Maar als je goed op je voeding let kom je al een heel eind.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: