Dippijn komt blijkbaar vaker voor. Misschien moet ik ze maar op bw blijven doen. Ik krijg ook last van mijn sleutelbeenderen. Ik dip nu met een dipriem (meestal 15kg 5x5 ). Hoe meer gewicht ik toevoeg hoe meer pijn. Ps: Ik ben me ervan bewust dat dit een oude topic is.
Triceps Dips, pijn rond/aan sleutelbeen
Collapse
X
-
dippen vind ik zo een heerlijke oefening .
alleen gaan mijn schouders ervan huilen , dagen erna nog onaangenaam gevoel .(zeker als je een dip belt gebruikt met wat gewicht eraan) geef mij maar CGBP als vervanger. alle andere tricep oefeningen hebben nooit niet gewerkt voor mij . wrope pull down , db skull crushers kickbacks. nu ik alleen nog CGBP doe groeien de TRI's WEL
IMO beste TRI oefeningen
DIPS
CGBPYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Geen last van m'n schouder maar mijn sleutelbeen lijkt altijd te breken als ik mezelf omhoog duw, die steek krijg ik dan zo'n beetje als ik ongeveer weer terug ben bij startpositie.. echt een lelijke steek is het, ervaar het ook bij diamondpushups als ik te explosief omhoog wil gaan.
Heb dippen er dus maar uitgehaald, wel jammer want vond het een leuke en lekkere oefening.
Benchdips zijn oke, maar not the same. Ik superset ze met push/pulldowns. Zo lijken ze nog wel wat te doenBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
2 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -