deadlift

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Comment

lol @ die pic.

Nee, maar even serieus. Zie genoeg mensen in de sportschool die vies breed zijn en nooit deadliften. Ander voorbeeld is westside barbell, die lui hebben ook nadruk op SQ + BP en Dl'ten haast nooit terwijl ze powerlifters zijn. Weet niet wat jullie mening is maar een keertje deadlift in een schema skippen heb ik weinig moeite mee.
      Still shrinking.

Comment

ok unexist.
        Groeten

Comment

whahaah
          bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

whahahahhaahaahaha epic pic!
            The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
            Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

How to Deadlift with Proper Technique | StrongLifts.com

YouTube - HOW TO DEADLIFT!
              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

wij zijn kudde dieren dus dat houd in dat we elkaar graag napraten zonder onderliggende kennis. Als iemand zegt dat iets overrated is dan zeggen er al snel meer mensen hetzelfde.

Ik zou dan graag van ieder willen weten waarom ze een bepaalde oefening overrated vinden dáár leren we van en kunnen we op onderzoek uit.

Comment

Deadlift is nie overrated... tis een leuke oefening en het heeft nut

Comment

deadlift is juist underrated
                    Groeten

Comment

Ik zou de mixed grip afwisselen.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik heb verschillende stappen in t deadliften:

Eerst beide bovenhands, als dat te zwaar wordt rechts onderhands en links bovenhands en als ik dat niet meer trek bovenhands met straps.
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

Het is een persoonlijke keuze om deathlift te doen. Ik persoonlijk krijg er veel meer resultaat mee dan met andere oefeningen voor de onderrug. En niet alleen in mijn rug maar ook in mijn onderarmen kan ik het krachtverschil duidelijk merken. Vroeger kon ik amper een flesje opendraainen of mijn veters strikken na een rug/bicepsdag. Mijn onderarmen waren aan grut getraind... NU ik deathlift voel ik het nog wel maar kan ik me eigen veters toch terug strikken na een training

Dus voor mij heeft het wel degelijk een positieve invloed.

OT: Handpalmen naar binnen werkt bij mij het best

Comment

Originally posted by Revius View Post
                            deadlift is juist underrated
                            Agreed.
                            Dumbells build a bigger chest
                            Barbells build a bigger ego

Comment

Bench Press, Squat en Deadlift zijn 3 oefeningen waar ik niet meer zonder kan. Vind deadlift persoonlijk echt één van de beste oefeningen die er is.
                              “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                                Agreed.
                                Hoop dat je een grapje maakt.
                                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                                Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X