Achterkant schouders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Achterkant schouders

Hey iedereen

Ik heb even een vraagje over de achterkant van je schouders. Verschillende mensen zeggen dat je deze niet appart hoeft te trainen omdat je die al pakt met schouder en rug oefeningen, anderen zeggen weer van niet. Zoals bij veel fitness onderwerpen zijn de meningen hierover verdeelt dus ik zou graag van jullie willen weten hoe jullie daar over denken.

En wat voor een oefeningen zou je dan moeten doen om die spier te pakken?

Alvast bedankt.

Gr

Apart meetrainen, tenzij je gezegend bent met een bizar goed ontwikkelde achterkant.
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Ik pak de achterkant schouders met Face Pulls of Rear Delt Raises aan het eind van een rug trainen. Niet altijd, maar wel vaak genoeg als het nodig blijkt.

Comment

Doe het met reverse flyes, reverse peck deck of face pulls.
        Voor mijn gevoel pak ik ze ook wel mee met db row, barbell row en horizontal row.
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Alles-eter View Post
          Hey iedereen

Ik heb even een vraagje over de achterkant van je schouders. Verschillende mensen zeggen dat je deze niet appart hoeft te trainen omdat je die al pakt met schouder en rug oefeningen, anderen zeggen weer van niet. Zoals bij veel fitness onderwerpen zijn de meningen hierover verdeelt dus ik zou graag van jullie willen weten hoe jullie daar over denken.

En wat voor een oefeningen zou je dan moeten doen om die spier te pakken?

Alvast bedankt.

Gr
          Ik snap je vraag niet.Hier krijg je toch ook verschillende meningen.Je zal eruit moeten filteren dat wat voor jou het beste is.

Comment

Wel meepakken, anders raakt je schouder op den duur uit balans en gaat die naar voren staan. En dat is niet bepaald prettig.
            Still shrinking.

Comment

ik heb ze nog nooit geïsoleerd en vind het voor mij ook niet echt nodig, achterkant loopt mooi mee met de rest.. indien ik zou zien dat ze achterlopen doe ik wel face pulls.
              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Trainen als je ziet dat je schouder uit
                balans raakt.

Comment

Als je de schouders wel in aparte groepen opsplits, in voor-, zij-, achterkant.
                  Kun je dit dan met 1 oefening per kant doen. Ik doe :

Military press
                  lever lateral raise
                  front raise
                  cable rear lateral raise

is dit genoeg??

Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!

Comment

Ik train ze apart mee.
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Andy_ View Post
                      Trainen als je ziet dat je schouder uit
                      balans raakt.
                      Wanneer je dat doet is het eigenlijk al te laat en heb je meer kans op blessures. Niet bepaald slim dus
                      Still shrinking.

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
                        Ik snap je vraag niet.Hier krijg je toch ook verschillende meningen.Je zal eruit moeten filteren dat wat voor jou het beste is.
                        Dat zijn mensen die net als mij niet genoeg kennis hebben om te vertellen wat juist is, en aangezien hier aardig wat mensen met ervaring zitten stel ik mijn vraag dus maar even hier

bedankt voor de reacties, zal de oefeningen zeker gaan doen!

Comment

Originally posted by Alles-eter View Post
                          Dat zijn mensen die net als mij niet genoeg kennis hebben om te vertellen wat juist is, en aangezien hier aardig wat mensen met ervaring zitten stel ik mijn vraag dus maar even hier

bedankt voor de reacties, zal de oefeningen zeker gaan doen!
                          Juist.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X