tenniselleboog: welke oef

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Revius View Post
    hey marnop ben jij martinoppert?
    yep. hoezo?
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Gewoon, leuk dat je hier ook mensen wilt helpen
      Groeten

Comment

Wat is jouw DBB naam dan?
        Ik herken je niet aan je stats iig (ben ik nooit zo mee bezig) wel net je gains in een jaar tijd gezien, impressive, zeer netjes. Zit een hoop keihard werken achter.

Comment

ik heb 8 jaar geleden of zo al die blessure gehad (buitenkant elleboog) van het sportklimmen
          was niet van ergste soort (sommigen kunnen geen tas koffie meer vasthouden)

heb toen ALLES of zo geprobeerd...brace, inspuitingen, fysio, rusten.... you name it...niets hielp

heb me het toen niet meer aangetrokken, en wonder boven wonder, het is weggegaan
          ik zeg nu niet dat dit het middel is he, ik vertel alleen hoe het bij mij toen was

af en toe voelde ik het nog 'zitten' (schroevendraaien bvb, of schilderen)

heb een jaar niet geklommen en nu dus begonnen met gewichten zwaaien, en voel weer pijn...nochtans rustig begonnen (alhoewel)

ben niet van plan te stoppen, maar me wel aan te passen

veel reps en aantal oefeningen niet doen

heb indruk dat biceps curl en row het ergst is bij mij...dus zal ik dat maar skippen

ik doe zo'n 4-5 sporten, en ben altijd wel ergens geblesseerd, als ik telkens moet stoppen kan ik net zo goed alle dagen in de zetel gaan liggen
          Last edited by bobs yer uncle; 01-07-2010, 20:33.

Comment

Kees had een of ander Koreaans speeltje voor die blessure. Pm hem eens.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Kreeg toevallig vandaag van Lee Hayward een exercise voor elleboog pijn.
              Elbow Tendonitis Exercises

misschien is't wat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X