Sprongkracht verbeteren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

westside barbell is dan toch echt betere optie denk ik, train je zowel max kracht als explosiviteit.

Comment

Ik ben meer fan van defranco.
      Sta je als krachtsporter bijna van te kwijlen.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
        Ik ben meer fan van defranco.
        Sta je als krachtsporter bijna van te kwijlen.
        I second that
        Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Aantal facetten van DeFranco zou ik ook wel willen toepassen. Maar dat is vaak niet te doen in de meeste gyms. Wil gedurende de zomer wel wat van dat sprint gebeuren gebruiken ergens buiten op een veldje. Moet het wel wat koeler zijn.

Comment

MEGAVIDEO - I'm watching it

Hardcore motherfuckers
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              Aantal facetten van DeFranco zou ik ook wel willen toepassen. Maar dat is vaak niet te doen in de meeste gyms. Wil gedurende de zomer wel wat van dat sprint gebeuren gebruiken ergens buiten op een veldje. Moet het wel wat koeler zijn.
              ik volg nu zijn badass programma, heb je niets speciaals voor nodig. maar die facetten die jij wilt zijn waarschijnlijk die waar je speciale dingen voor nodig hebt
              Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Wat ?.......Koeler?
                Komop, knallen! HIIT ook in de hitte.
                Als je vroeg of laat een echte strongman contest hebt, kan het ook bloedje heet zijn.
                Goed voorbereiden goed drinken blijven en knallen in de warmte. En vooraf goed eten, kost erg veel energie.

Stalen plaat, kettingen er aan, schijven er op en rennen maar. Of een auto trekken natuurlijk, maar dat is minder lekker om te rennen in die hitte.

Comment

ik kan niet knallen met deze warmte. ik heb donderdag zelfs me hart medicijnen moeten in nemen vanwege het kut weer. die droogte is dodelijk. boven de 18-20 graden vind ik het al niet leuk meer. zodra het boven de 25graden is kap ik er mee en ga voor dood liggen. is er dan een wedstrijd op zo'n dag? schrijf ik me gewoon uit. altijd zo geweest ongeacht vet% als men denkt dat het daar aan zou liggen (wat niet zo is).

Comment

ik kan niet knallen met deze warmte. ik heb donderdag zelfs me hart medicijnen moeten in nemen vanwege het kut weer. die droogte is dodelijk. boven de 18-20 graden vind ik het al niet leuk meer. zodra het boven de 25graden is kap ik er mee en ga voor dood liggen. is er dan een wedstrijd op zo'n dag? schrijf ik me gewoon uit. altijd zo geweest ongeacht vet% als men denkt dat het daar aan zou liggen (wat niet zo is).
                    Bietske off topic maar ben je zeker gekapt met de Clen?
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                      Bietske off topic maar ben je zeker gekapt met de Clen?
                      ja. ik ben nu 1 week off clen. volgende week ook. en dan even kijken of ik weer 2 weken on ga of niet.

Comment

Hartmedicijnen?
                        Oeps sorry, dat wist ik niet.

Dan maar even wachten op koelere tijden.
                        sterkte kerel.

ps, je weet dat Clen ook grote invloed kan hebben op je hart he? Hartvergroting op de verkeerde manier dus,.....lekkende kleppen e.d.
                        Neem dit advies mee, slik die rommel niet meer, is echt gevaarlijk spul als het verkeerd werkt.

Comment

Westside 4 skinny bastards is een compleet schema waarin ook uitgegaan wordt van atleten die voor een andere sport trainen. Als je beter wilt worden in springen zou ik vooral ook veel springen. Dus kracht gainen en explosiviteit. Powercleans zijn volgens mij specifieker dan squats doordat je ook een spring beweging maakt. Succes.
                          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

hang cleans en powercleans zijn ideaal. zware squats...eventueel ook paused/box squats er bij en dan ben je klaar. Zou dan op dynamic effort dagen box jumps e.d. toevoegen. maar probleem is meer...die mogelijkheden heb je niet zo maar bij iedere gym tot je beschikking. laat staan de benodigde begeleiding.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X