Deadlift, hoe verder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

lol das wel sick als je pronated sterker bent dan mixed
    Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
      lol das wel sick als je pronated sterker bent dan mixed
      ja het is echt raar, ik denk dat het komt door mijn ET-vingertjes
      The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
      Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Dat is vaag. Mijn mixed grip is toch zeker 30% sterker dan de gewone. Maar goed mixed doet de TS al. Idd niet meer in de smith, die zorgt voor extra spanning op je grip.

Verder zou ik persoonlijk geen straps gaan gebruiken, nog lang niet nodig. Gewoon blijven trainen en misschien wat onderarmoefeningen op je rugdag er bij plakken. Ik had zelf in het begin ook moeite met 100 kg en dan alleen maar vanwege grip.

Ik heb nooit straps gebruikt en bij mijn pr (180kg) was grip no prob.

Comment

Als je mixed grip slapper is doe je toch echt iets verkeerd.. Probeer anders te liften met je duim onder je middenvinger. Dus dat je druk krijgt op je duim-nagel. Zo doen oly lifters het ook. Wel rustig aan opbouwen.
          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Hook grip doet pijnnnnn
            Still shrinking.

Comment

Originally posted by Unexist View Post
              Hook grip doet pijnnnnn

Gewoon wennen, ik kwam er laatst achter dat ik eigenlijk nooit meer anders doe.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

me handen begonnen spontaan te bloeden toen ik dat probeerde
                Groeten

Comment

vandaag handoekje om de bar heen gewikkeld en ik een keer ging het echt easy dat was best een meevaller want het leek erop dat ik me dag niet echt had met dliften maar dan zal het dus wel aan klamme handen hebben gelegen.

Comment

Originally posted by Unexist View Post
                    Hook grip doet pijnnnnn
                    Je kunt ff wat tape om je duim doen, dan vertyf je je nagel niet

Hardcore zijn koop je helemaal niks voor als je duimnagel vergrafkankerd is
                    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Hardcore, dom gedoe.
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

Heeft hook grip eigenlijk ook meerwaarde als je iets op uithouding doet? Bijv een hold qua grip? Lijkt me dat het minder wordt vanwege de pijn?
                        Groeten

Comment

Ik ben met iron grips begonnen ( geen idee of hoekgrips hier onder vallen ), toen mijn polsen te erg begonnen te verzuren bij de lat pull down/optrekken.. Dit werkt ook bij deathlifts. ze kosten bijna niks, en ze zijn voor mij handig kijk er maar eens naar..

moet wel zeggen dat het maar een tijdelijke oplossing is want denk dat na de 110 tot 120kg ook helemaal niks meer uitmaken.

Iron Grips - M Double You

Comment

Originally posted by Revius View Post
                            Heeft hook grip eigenlijk ook meerwaarde als je iets op uithouding doet? Bijv een hold qua grip? Lijkt me dat het minder wordt vanwege de pijn?
                            Ligt eraan of je duim je wat waard is, na een static hold van een minuut (wat wel degelijk makkelijker is hook grip) zit je met een duim die niet meer kan bewegen en die de komende paar minuten helemaal wit is van het tekort aan bloed. Als je pech hebt verneuk je er je nagel mee (vorige keer stond me vingerafdruk er soort van in, maar das tijdelijk, als je pech hebt duw je hem eraf lijkt me)

Ik gebruik het bij mijn dl wanneer double overhand het opgeeft, kun je meestal nog 20-30kg extra pakken met hook grip, mits je het voor low reps doet.

Afweging van pijngrens tegen performance en of je wat hebt tegen mixed grip (voelt bij mij niet lekker aan biceps dus ben niet echt fan van)
                            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

ah ok, ik ben meer van de mixed grip, maar doelde op bijv een farmer walk op afstand
                              lijkt me dat dat gewoon te pijnlijk gaat worden waardoor normale grip misschien wel sterker is.
                              Groeten

Comment

Originally posted by janjaap2 View Post
                                vandaag handoekje om de bar heen gewikkeld en ik een keer ging het echt easy dat was best een meevaller want het leek erop dat ik me dag niet echt had met dliften maar dan zal het dus wel aan klamme handen hebben gelegen.

hmmm, ja ik denk alleen dat ik het iets anders bedoelde met de handdoek.
                                Door de handdoek om de bar heen te wikkelen maak je de bar dikker en moet je meer knijpen waardoor je grip en onderarmen sterker worden. Het kan ook met buisisolatie.

Maar als je gebaat bent met doek om het droog te houden voor goede grip, ach waarom niet.
                                Maar oefen wel gewoon zonder doek, als je straks veel zwaarder gaat, dan gaat een handdoek tegenwerken.
                                1e Masters Superbody YBF 2011!
                                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X