lol das wel sick als je pronated sterker bent dan mixed
Deadlift, hoe verder
Collapse
X
-
Originally posted by Revius View Postlol das wel sick als je pronated sterker bent dan mixedThe iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
Comment
-
Dat is vaag. Mijn mixed grip is toch zeker 30% sterker dan de gewone. Maar goed mixed doet de TS al. Idd niet meer in de smith, die zorgt voor extra spanning op je grip.
Verder zou ik persoonlijk geen straps gaan gebruiken, nog lang niet nodig. Gewoon blijven trainen en misschien wat onderarmoefeningen op je rugdag er bij plakken. Ik had zelf in het begin ook moeite met 100 kg en dan alleen maar vanwege grip.
Ik heb nooit straps gebruikt en bij mijn pr (180kg) was grip no prob.
Comment
-
Als je mixed grip slapper is doe je toch echt iets verkeerd.. Probeer anders te liften met je duim onder je middenvinger. Dus dat je druk krijgt op je duim-nagel. Zo doen oly lifters het ook. Wel rustig aan opbouwen.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
-
Originally posted by Unexist View PostHook grip doet pijnnnnn
Hardcore zijn koop je helemaal niks voor als je duimnagel vergrafkankerd isThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Ik ben met iron grips begonnen ( geen idee of hoekgrips hier onder vallen ), toen mijn polsen te erg begonnen te verzuren bij de lat pull down/optrekken.. Dit werkt ook bij deathlifts. ze kosten bijna niks, en ze zijn voor mij handig kijk er maar eens naar..
moet wel zeggen dat het maar een tijdelijke oplossing is want denk dat na de 110 tot 120kg ook helemaal niks meer uitmaken.
Iron Grips - M Double You
Comment
-
Originally posted by Revius View PostHeeft hook grip eigenlijk ook meerwaarde als je iets op uithouding doet? Bijv een hold qua grip? Lijkt me dat het minder wordt vanwege de pijn?
Ik gebruik het bij mijn dl wanneer double overhand het opgeeft, kun je meestal nog 20-30kg extra pakken met hook grip, mits je het voor low reps doet.
Afweging van pijngrens tegen performance en of je wat hebt tegen mixed grip (voelt bij mij niet lekker aan biceps dus ben niet echt fan van)The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by janjaap2 View Postvandaag handoekje om de bar heen gewikkeld en ik een keer ging het echt easy dat was best een meevaller want het leek erop dat ik me dag niet echt had met dliften maar dan zal het dus wel aan klamme handen hebben gelegen.
hmmm, ja ik denk alleen dat ik het iets anders bedoelde met de handdoek.
Door de handdoek om de bar heen te wikkelen maak je de bar dikker en moet je meer knijpen waardoor je grip en onderarmen sterker worden. Het kan ook met buisisolatie.
Maar als je gebaat bent met doek om het droog te houden voor goede grip, ach waarom niet.
Maar oefen wel gewoon zonder doek, als je straks veel zwaarder gaat, dan gaat een handdoek tegenwerken.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
2 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -