Intensieve oefening

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Intensieve oefening

Op Youtube zie je heel vaak van die buikspieroefeningen die al erg bekend zijn. Deze oefeningen had ik echter nog nooit gezien. Ik heb het geprobeerd maar het was erg lastig voor mij.

Wat vind jij van deze oefening?

YouTube - Intensieve buikspieroefeningen - arno snelder personal trainer

Die jongen heet Arno Snelder weet niet of je hem kent. Ik ken hem sinds kort omdat ik een programma heb gekocht van hem. Ben benieuwd wat je van deze oefening vind.

vindt het persoonlijk maar op niks trekken

beste blijft tog

deads
    squat
    en voor extra kun je plankholds, verzwaarde cable crunches en legraises doen
    en als je het kunt moet je eens dragon flags doen, niet dat ik het kan

en het is een skinnie motherfucker, niet dat dat er wat toe doet

wat staat er nog meer in zijn programma dan?
    Last edited by bodybuildr1990; 24-07-2010, 13:19.
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Comment

eensch met de post boven me.
      behalve dat de oefening in het filmpje een variant van de plank hold is. namelijk een variant voor gevorderden die een sterkere core hebben en nog steeds een uitdaging willen.

en buikspieroefeningen zorgen niet voor betere buikspieren en zorgen ook niet voor plaatselijke vet verbranding in de buikstreek. als je dat wilt moet je een fatsoenlijk eet en sportpatroon hebben waarbij je het hele lichaam aanpakt.

Comment

Ik heb het filmpje niet helemaal gezien, maar deze oefeningen zijn uitstekend om vooral je kleinere spieren te trainen rondom je wervelkolom. Pure stabilisatie. Perfecte ondersteuner voor mensen met rugklachten, maar ook een prima toevoeging voor elke sporter, want wanneer je stabiliteit goed is kun je veel meer uit je sport halen dan dat je al deed. Juiste techniek is belangrijk; voor dat je het weet haal je het uit grotere spiergroepen zoals bil en hamstrings
        De reacties hierboven zijn vooral gericht op grotere musculatuur.

Het is maar net wat je doel is.

Comment

indd squats en dl's, en als je echt grote bakstenen wilt ga je crunchen liggend met een schijf in je nek zo zwaar dat je maar 8 a 10 reps haalt. ook met cable crunches.
          maja de basis ligt bij squats en DL's
          LET'S GET NASTY YATES!!!
          COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

filmpje niet gezien, maar alleen aan het plaatje kan ik al zien dat dit 1 van de vele core-oefeningen is. Wordt geloof ik ook bij pilates veel gebruikt? Kan best een toevoeging zijn aan een fitness schema

Comment

Het programma wat ik van hem heb gekocht Buikvet Verbranden staan veel buikspieroefeningen en ook de squat op veel verschillende varianten.

Er zitten ook hele intensieve Work-outs tussen die voornamelijk gericht zijn op vetverbranding, coordinatie, stabiliteit maar niet op spieropbouw. Het is net wat je doel is. Mijn doel is nu om buikvet te gaan verbranden vandaar dat ik het gekocht heb van hem.

Het wordt zo makkelijk uitgelegd iedereen kan het gebruiken. Ik kom bijna bij de intensieve oefeningen, ben benieuwd. Zien er wel zwaar uit.

Comment

denk maar niet dat je alleen buikvet verbrandt. dat gaat gewoonweg niet
                160kg squat
                225kg deadlift
                130kg benchpress

Comment

Originally posted by Marieke_Meerdijk View Post
                  Het programma wat ik van hem heb gekocht Buikvet Verbranden staan veel buikspieroefeningen en ook de squat op veel verschillende varianten.
                  Heb je daar je geld aan verspild? Iedereen weet dat je geen plaatselijk vet kunt verbranden.
                  Dumbells build a bigger chest
                  Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                    Heb je daar je geld aan verspild? Iedereen weet dat je geen plaatselijk vet kunt verbranden.
                    zelfde mythe als vet omzetten in spieren

Comment

Helaas Roy dat kan wel. Van plaatselijk vet verbranden is in onderzoeken aangetoond dat het kan.

Alleen wat TS hoopt te bereiken kan niet. nl oppervlakte vet lokaal verbranden gaan niet lukken, zeker niet met dit programma.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                        Helaas Roy dat kan wel. Van plaatselijk vet verbranden is in onderzoeken aangetoond dat het kan.
                        we hadden ook al de conclusie dat het beetje plaatselijk verbranden zo weinig is dat het waardeloos...ehm...verwaarloosbaar is.

Comment

Dat weet ik, ik dacht al aan je toen ik dat bericht schreef.

Om ze nou valse hoop te geven lijkt me ook zinloos, kun je beter zeggen dat het simpelweg niet kan. Toch? Zie quote;

het onderhuidse vet, daarmee bedoel ik het zichtbare vet zal niet afnemen.
                          Alleen het vet tussen spieren/vezels kan enigzins worden afgebroken.
                          Dumbells build a bigger chest
                          Barbells build a bigger ego

Comment

Dat weet ik, ik dacht al aan je toen ik dat bericht schreef.

Om ze nou valse hoop te geven lijkt me ook zinloos, kun je beter zeggen dat het simpelweg niet kan. Toch? Zie quote;

Yep, je hebt gelijk. (moet geen gewoonte worden he ?) Haha
                            1e Masters Superbody YBF 2011!
                            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Dat weet ik ook maar de oefeningen die hij daarin voordoet helpen om van je buikvet af te komen. Je verbrand met het programma je lichaamsvet waarbij ook je buikvet af zal nemen.

Crunches alleen heeft helemaal geen zin dus het is beter om combinatie van oefeningen te doen. Dat heb ik dus ook geleerd.

Het is echt een ontzettend goed programma en val er steeds weer vanaf. Kijk anders maar eens op Vet Buik Af Trainen | Stap-Voor-Stap Begeleiding Bij Vet Buik Af Trainen

Aangezien ik hier veel bodybuilders zie, er zitten ook moelijkere work-outs tussen die voor jullie ook wel uitdagend zijn!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X