vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraagje

ik vroeg me af veranderen jullie ook regelmatig van oefeningen? of houden jullie het steeds bij dezelfde? en na hoeveel maanden weken dagen doen jullie dat?

every week!!!
    je kan heus wel af en toe n oefening de week erop ook doen maar ik zelf varrieer iedere week en doe nooit hetzelfde mischien op een oefening na
    voor mij is gebleken dat ik hiervan het best groei (al groei je natuurlijk thuis en niet in de gym)
    LET'S GET NASTY YATES!!!
    COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

ik doe om de 9 weken ongeveer nieuw schemaatje, dan verander ik in: herhalingen, setjes, oefeningen, trainingsmethode en nog wat dingentjes dus alles gooi ik over. ook na deze 9 weken neem ik ook 1 week rust.
      Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
        ik doe om de 9 weken ongeveer nieuw schemaatje, dan verander ik in: herhalingen, setjes, oefeningen, trainingsmethode en nog wat dingentjes dus alles gooi ik over. ook na deze 9 weken neem ik ook 1 week rust.
        about the same here!

Binnen dat schema van ettelijke weken wel om 1-2 weken eens andere rep-gewichten cyclus + soms nog enkele kleine variaties ertussen

Comment

4 weken en dan wissel ik af.
          De Compoound oefeningen bleven er wel in.
          Make it happen, shock everyone!

Comment

oke oke netjes !!
            dus jullie veranderen ook van sets en herhalingen, ik d8 alleen maybe oefeningen, en jullie veranderen van sets en herhalingen omdat dat het beste bij jullie past? of is het echt een belangrijke trainingsmethode?

Comment

Om de 8-10 weken, maar tussendoor vaak kleine veranderingen waardoor ik de spieren steeds opnieuw blijf prikkelen. De grote compounds blijven er natuurlijk altijd in.

Ik verander trouwens alleen in oefeningen, niet sets/hh.
              Dumbells build a bigger chest
              Barbells build a bigger ego

Comment

altijd zelrfde shit
                Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Ik doe meestal het zelfde een enkele keer gooi ik er een oefening uit voor een andere.
                  Dat je zoveel afwisseling nodig zou hebben is een fabeltje. Dan train je niet hard genoeg en leg je de lat niet telkens hoger. Je moet elke training werken en honger hebben naar meer en hoger gewicht en daar moet je elke training aan werken. Dan zal je groeien.

Spieren groeien door intensiteit x volume en niet omdat je een andere oefening doet. Als je een oefening te lang doet met dezelfde gewichten dan gaat de intensiteit omlaag als je dus niet op tijd verhoogt,.........dus niet hard genoeg traint en grens verleggend werkt, dan zou je wat meer hebben aan afwisseling, mits het een oefening is die vanuit een totaal andere hoek werkt.

succes.

Dus.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ยฉ

Comment

Meestal om de 3 maand, maar ik wissel tussenin soms wel af van oefeningen. Al hou ik wel de grote basis.

De reps enzo verander ik ook vaak na die 3 maand, men vorig schema deed ik 4x10 en nu 12,10,8,6 .

Comment

@marnop
                      Dat je zoveel afwisseling nodig zou hebben is een fabeltje
                      en dat weetje heel zeker? want ik zie echt veel mensen het doen

@ topic
                      ik zie dat er veel verschillende meningen worden gegeven mischien dat het voor iedereen anders werkt ofz?

Comment

jah ind iedereen heeft lopen puzzelen met het in elkaar zetten wat voor diegene het beste werkt
                        LET'S GET NASTY YATES!!!
                        COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

Net zoals de meeste hier, verander ik ook mijn schema om de 8 รก 10 weken.

Comment

netejs bedankt voor de reacties enz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X