Spierpijn??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spierpijn??

k heb gister mijn schouders en trap getraint en word vanochtend wakker met fikse spierpijn in me schouders en trap, dit is nou niet echt zo erg maar k heb anders nooit spierpijn(zlefs niet lichte spierpijn) als ik mijn schouders en trap getraint heb.

Originally posted by Fitness-maniak View Post
    k heb gister mijn schouders en trap getraint en word vanochtend wakker met fikse spierpijn in me schouders en trap, dit is nou niet echt zo erg maar k heb anders nooit spierpijn(zlefs niet lichte spierpijn) als ik mijn schouders en trap getraint heb.

En waarom open je hier een topic voor?
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
      En waarom open je hier een topic voor?
      om de vraag te stellen waardoor dit kan komen

Comment

Nieuwe oefening gedaan? meer gewichts genomen als normaal, meer reps gemaakt als normaal? meer sets gedaan?

als je de intensiteit maar genoeg verhoogt, krijg je altijd wel spierpijn. Ook variatie en dus een nieuwe prikkeling kan zorgen voor spierpijn.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Misschien verkeerd gelegen tijdens het slapen. Of toch net wat harder getraind als anders.
          Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!

Comment

nee geen van allebij.
            Ik heb heerlijk geslapen en me oefeningen en gewicht waren hetzelfde als vorige week.
            Alleen de dag van training was anders dan vorige week, normaal donderdag schouders en trap en dinsdag borst triceps.
            Nu was het dus andersom dinsdag schouders trap, en morge ga ik borst doen.

Comment

Dit is een van de symptonen van thermositis, waarschijnlijk ben je terminaal.
              Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                Dit is een van de symptonen van thermositis, waarschijnlijk ben je terminaal.
                zou je willen ja

Comment

Onderschat de kracht van de menselijke geest niet. Als je ingesteld bent op een bepaald schema en daar ineens vanaf wijkt, dan kan dat weleens conflict geven in je lichaam. Raar maar waar.
                  beeeeeeeeeeeeeps

Comment

nee geen van allebij.
                    Ik heb heerlijk geslapen en me oefeningen en gewicht waren hetzelfde als vorige week.
                    Alleen de dag van training was anders dan vorige week, normaal donderdag schouders en trap en dinsdag borst triceps.
                    Nu was het dus andersom dinsdag schouders trap, en morge ga ik borst doen.
                    Te korte tussenpauze? Donderdag schouder/trap en toen die week erna op dinsdag weer?

Comment

maar k heb anders nooit spierpijn(zlefs niet lichte spierpijn)
                      Ik begin ineens heel erg aan je trainingsintensiteit te twijfelen... Was je niet van plan de nieuwe Mr O. te worden? Zorg op z'n minst dat je elke training je spiergroepen afbeult en de dag erna niet meer kunt lopen van de pijn, want op deze manier kom je natuurlijk nergens..
                      Dumbells build a bigger chest
                      Barbells build a bigger ego

Comment

Ik heb juist altijd begrepen dat spierpijn inhoud dat er kleine scheurtjes in je spieren zijn ontstaan. En dat dat komt omdat je toch ergens iets niet goed doet. Ik sport me helemaal de tering, maar heb zelden spierpijn en toch boek ik vooruitgang. Hoe kan dat dan ?
                        beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Omdat het niet zo is dat je alleen vooruitgang boekt als je spierpijn hebt. Veel mensen vinden het ene lekker gevoel, maar het is niet noodzakelijk om spierpijn te hebben om vooruitgang te boeken.
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                            Ik begin ineens heel erg aan je trainingsintensiteit te twijfelen... Was je niet van plan de nieuwe Mr O. te worden? Zorg op z'n minst dat je elke training je spiergroepen afbeult en de dag erna niet meer kunt lopen van de pijn, want op deze manier kom je natuurlijk nergens..
                            ik heb normaal gesproken vrijwel nooit spierpijn, zegt geen fuck
                            alleen nu ik 3 weken geen lb heb getraind staat me hele rug stijf van 2 werksets deadlift... vooral me lats
                            Groeten

Comment

Te weinig gegeten? Dat is het eerste wat in me opkomt.

En dat je spierpijn moet is bullshit natuurlijk, wat dacht je van mensen die fullbody schema hebben? Niet echt relaxed als je jezelf zo afbeult en dat dan 2 dagen later weer gaat doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X